|
ΤΗΝ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΤΕΛΕΥΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΟΥΣΙ, "ΤΙ ΟΥΝ, Ω ΑΝΟΗΤΕ"
ΕΙΠΕΝ, "ΟΥ ΤΗΝ ΤΑΧΙΣΤΗΝ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙΣ, ΙΝ' ΑΜΑ ΠΑΥΣΗ ΚΑΚΟ-
ΔΑΙΜΟΝΙΑΝ ΚΑΙ ΠΕΝΙΑΝ ΚΛΑΙΩΝ;"
ΠΥΘΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΔΙΑ ΤΙ ΤΑ ΑΠΟ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΩΝ
ΟΠΛΑ ΤΟΙΣ ΘΕΟΙΣ ΟΥΚ ΑΝΑΤΙΘΕΑΣΙΝ, "ΟΤΙ" ΕΦΗ "ΤΑ ΔΙΑ ΤΗΝ
ΔΕΙΛΙΑΝ ΤΩΝ ΚΕΚΤΗΜΕΝΩΝ ΘΗΡΑΘΕΝΤΑ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΟΡΑΝ
ΚΑΛΟΝ ΟΥΤΕ ΤΟΙΣ ΘΕΟΙΣ ΑΝΑΤΙΘΕΝΑΙ."
ΛΕΩΝ Ο ΕΥΡΥΚΡΑΤΙΔΑ
ΛΕΩΝ Ο ΕΥΡΥΚΡΑΤΙΔΑ ΕΡΩΤΗΘΕΙΣ, ΠΟΙΑΝ ΤΙΣ ΑΝ ΠΟΛΙΝ
ΟΙΚΗΣΑΣ ΑΣΦΑΛΩΣ ΟΙΚΟΙΗ, "ΟΠΟΥ" ΕΦΗ "ΜΗΤΕ ΠΛΕΙΩ ΜΗΤΕ
ΕΛΑΣΣΟΝΑ ΚΕΚΤΗΣΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΝΟΙΚΟΥΝΤΕΣ: ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΕΝ
ΔΙΚΑΙΟΝ ΙΣΧΥΣΕΙ, ΤΟ Δ' ΑΔΙΚΟΝ ΑΣΘΕΝΕΣ ΕΣΤΑΙ."
ΟΡΩΝ ΔΕ ΤΟΥΣ ΕΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΔΡΟΜΕΙΣ ΣΠΟΥΔΑΖΟΝΤΑΣ
ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΑΦΕΣΙΝ ΙΝΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΣΩΣΙΝ, "ΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ" ΕΦΗ
"ΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΣΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ Η ΠΕΡΙ ΤΗΣ
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ."
ΑΚΑΙΡΩΣ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΠΕΡΙ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΟΥΚ ΑΧΡΗΣΤΩΝ
ΔΙΑΛΕΧΘΕΝΤΟΣ, "Ω ΞΕΝΕ" ΕΙΠΕΝ, "ΟΥΚ ΕΝ ΔΕΟΝΤΙ ΧΡΗ ΤΩ
ΔΕΟΝΤΙ."
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Ο ΑΝΑΞΑΝΔΡΙΔΑ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Ο ΑΝΑΞΑΝΔΡΙΔΑ, ΑΔΕΛΦΟΣ ΔΕ ΚΛΕΟΜΕΝΟΥΣ,
ΠΡΟΣ ΤΙΝΑ ΕΙΠΟΝΤΑ | "ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙΝ ΟΥΔΕΝ ΗΜΩΝ
ΔΙΑΦΕΡΕΙΣ" "ΑΛΛ' ΟΥΚ ΑΝ" ΕΦΗ, "ΕΙ ΜΗ ΒΕΛΤΙΩΝ ΥΜΩΝ ΗΜΗΝ,
ΕΒΑΣΙΛΕΥΟΝ."
ΤΗΣ ΔΕ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥ ΓΟΡΓΟΥΣ ΠΥΝΘΑΝΟΜΕΝΗΣ, ΟΤΕ
ΕΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΣ ΕΞΗΕΙ ΤΩ ΠΕΡΣΗ ΜΑΧΟΥΜΕΝΟΣ, ΕΙ ΤΗ ΑΥΤΗ
ΕΝΤΕΛΛΕΤΑΙ, ΕΦΗ "ΑΓΑΘΟΙΣ ΓΑΜΕΙΣΘΑΙ ΚΑΙ ΑΓΑΘΑ ΤΙΚΤΕΙΝ."
ΛΕΓΟΝΤΩΝ ΔΕ ΤΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΟΛΙΓΟΥΣ ΑΓΕΙΝ ΑΥΤΟΝ ΕΙΣ
ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΣ, "ΟΥΚ ΑΛΛΑΣ" ΕΦΗ "ΠΡΟΣ ΗΝ ΒΑΔΙΖΟΜΕΝ
ΠΡΑΞΙΝ."
ΠΑΛΙΝ Δ' ΑΥΤΩΝ ΕΙΠΟΝΤΩΝ "ΜΗ ΤΙ ΕΤΕΡΟΝ ΔΙΕΓΝΩΚΑΣ
ΠΟΙΕΙΝ Η ΤΑΣ ΠΑΡΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΚΩΛΥΕΙΝ;" "ΤΩ
ΛΟΓΩ" ΕΦΗ "ΤΩ Δ' ΕΡΓΩ ΑΠΟΘΑΝΟΥΜΕΝΟΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΛ-
ΛΛΗΝΩΝ."
ΓΕΝΟΜΕΝΟΣ Δ' ΕΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΣΤΡΑΤΙΩ-
ΤΑΣ ΕΙΠΕ "ΛΕΓΟΝΤΙ ΤΟΝ ΒΑΡΒΑΡΟΝ ΕΓΓΥΘΙ ΓΕΝΟΜΕΝΟΝ ?*,
ΑΜΜΕ ΔΕ ΧΡΟΝΟΤΡΙΒΕΕΙΝ: ΗΔΗ ΓΑΡ Η ΚΤΑΜΕΝ ΤΩΣ ΒΑΡΒΑΡΩΣ
Η ΑΥΤΟΙ ΤΕΘΝΑΜΕΝ ΘΕΛΟΜΕΣ."
ΛΕΓΟΝΤΟΣ ΔΕ ΤΙΝΟΣ "ΑΠΟ ΤΩΝ ΟΙΣΤΕΥΜΕΤΩΝ ΤΩΝ ΒΑΡ-
ΒΑΡΩΝ ΟΥΔΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ ΙΔΕΙΝ ΕΣΤΙΝ," "ΟΥΚΟΥΝ" ΕΦΗ "ΧΑΡΙΕΝ,
ΕΙ ΥΠΟ ΣΚΙΑΝ ΑΥΤΟΙΣ ΜΑΧΕΣΟΜΕΘΑ."
ΑΛΛΟΥ Δ' ΕΙΠΟΝΤΟΣ "ΠΑΡΕΙΣΙΝ ΕΓΓΥΣ ΗΜΩΝ," "ΟΥΚΟΥΝ"
ΕΦΗ "ΚΑΙ ΗΜΕΙΣ ΑΥΤΩΝ [ΕΓΓΥΣ]."
ΕΙΠΟΝΤΟΣ ΔΕ ΤΙΝΟΣ "Ω ΛΕΟΝΙΔΑ, ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕΤ'
ΟΛΙΓΩΝ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΩΝ ΟΥΤΩΣ ΠΑΡΕΙ;" "ΕΙ ΜΕΝ ΟΙΕΣΘΕ ΜΕ"
ΕΦΗ "ΤΩ ΠΛΗΘΕΙ <ΔΕΙΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΝ>, ΟΥΔ' Η ΠΑΣΑ ΕΛΛΑΣ ΑΡΚΕΙ:
ΒΡΑΧΕΙΑ ΓΑΡ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΛΗΘΟΥΣ ΕΣΤΙΝ: ΕΙ ΔΕ
ΤΑΙΣ ΑΦΕΤΑΙΣ, ΚΑΙ ΟΥΤΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΣ."
ΑΛΛΟΥ ΔΕ ΤΑ ΑΥΤΑ ΛΕΓΟΝΤΟΣ, "ΚΑΙ ΜΗΝ" ΕΙΠΕΝ "ΠΟΛ-
ΛΟΥΣ ΕΠΑΓΟΜΑΙ ΩΣ ΑΠΟΘΑΝΟΥΜΕΝΟΥΣ."
ΞΕΡΞΟΥ ΔΕ ΓΡΑΨΑΝΤΟΣ ΑΥΤΩ "ΕΞΕΣΤΙ ΣΟΙ ΜΗ ΘΕΟ-
ΜΑΧΟΥΝΤΙ, ΜΕΤ' ΕΜΟΥ ΔΕ ΤΑΣΣΟΜΕΝΩ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΟΝΑΡ-
ΧΕΙΝ" ΑΝΤΕΓΡΑΨΕΝ "ΕΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΓΙΝΩΣΚΟΙΣ, ΑΠ-
ΕΣΤΗΣ ΑΝ ΤΗΣ ΤΩΝ ΑΛΛΟΤΡΙΩΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ: ΕΜΟΙ ΔΕ ΚΡΕΙΣΣΩΝ
Ο ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΡΧΕΙΝ ΤΩΝ ΟΜΟ-
ΦΥΛΩΝ.'
ΠΑΛΙΝ ΔΕ ΤΟΥ ΞΕΡΞΟΥ ΓΡΑΨΑΝΤΟΣ "ΠΕΜΨΟΝ ΤΑ ΟΠΛΑ",
ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ "ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ."
ΒΟΥΛΟΜΕΝΟΥ Δ' ΑΥΤΟΥ ΗΔΗ ΤΟΙΣ ΠΟΛΕΜΙΟΙΣ ΕΠΙΤΙ-
ΘΕΣΘΑΙ, <ΕΠΕΙ> ΟΙ ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΕΦΑΣΑΝ ΟΤΙ
ΔΕΙ ΠΡΟΣΜΕΝΕΙΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ, "ΟΥ ΓΑΡ"
ΕΦΗ "ΠΑΡΕΙΣΙΝ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΕΣ ΜΑΧΕΣΘΑΙ; Η ΟΥΚ ΙΣΤΕ, ΟΤΙ
ΜΟΝΟΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΟΥΣ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΑΣ
ΑΙΔΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΙ;"
ΤΟΙΣ ΔΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΙΣ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΕΝ ΑΡΙΣΤΟΠΟΙΕΙΣΘΑΙ
ΩΣ ΕΝ ΑΙΔΟΥ ΔΕΙΠΝΟΠΟΙΗΣΑΜΕΝΟΥΣ.
ΕΡΩΤΗΘΕΙΣ ΔΕ ΔΙΑ ΤΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΤΟΝ ΕΝΔΟΞΟΝ ΘΑΝΑ-
ΤΟΝ ΤΗΣ ΑΔΟΞΟΥ ΠΡΟΚΡΙΝΟΥΣΙ ΖΩΗΣ, "ΟΤΙ" ΕΦΗ "ΤΟ ΜΕΝ ΤΗΣ
ΦΥΣΕΩΣ ΙΔΙΟΝ, ΤΟ ΔΕ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΣΙΝ."
ΤΟΥΣ Δ' ΗΙΘΕΟΥΣ ΒΟΥΛΟΜΕΝΟΣ ΣΩΣΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΑ-
ΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣ ΟΥΚ ΑΝΕΞΟΜΕΝΟΥΣ, ΣΚΥΤΑΛΑΣ ΔΟΥΣ ΚΑΘ'
ΕΝΑ ΑΥΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ ΕΠΕΜΨΕ. ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΛΕΙΩΝ
ΔΕ ΤΡΕΙΣ ΕΒΟΥΛΗΘΗ ΔΙΑΣΩΣΑΙ: ΟΙ ΔΕ ΣΥΝΝΟΗΣΑΝΤΕΣ ΟΥΚ
ΗΝΕΣΧΟΝΤΟ ΛΑΒΕΙΝ ΤΑΣ ΣΚΥΤΑΛΑΣ: ΩΝ Ο ΜΕΝ ΕΙΠΕΝ "ΟΥ
ΚΗΡΥΞ ΑΛΛΑ ΜΑΧΗΤΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ": Ο ΔΕ ΔΕΥΤΕΡΟΣ "ΑΥΤΟΥ
ΜΕΝΩΝ ΚΡΕΣΣΩΝ ΑΝ ΕΙΗΝ": Ο ΔΕ ΤΡΙΤΟΣ "ΟΥΧ ΥΣΤΕΡΟΣ ΤΟΥ-
ΤΩΝ, ΠΡΩΤΟΣ ΔΕ ΜΑΧΗΣΟΜΑΙ."
ΛΟΧΑΓΟΣ
ΛΟΧΑΓΟΣ Ο ΠΟΛΥΑΙΝΙΔΟΥ ΚΑΙ ΣΕΙΡΩΝΟΣ ΠΑΤΗΡ, ΑΠΑΓΓΕΙ-
ΛΑΝΤΟΣ ΤΙΝΟΣ ΑΥΤΩ ΟΤΙ ΤΩΝ ΥΙΩΝ ΤΕΘΝΗΚΟΙ Ο ΕΤΕΡΟΣ, "ΠΑΛΑΙ
ΗΔΕΙΝ" ΕΦΗ "ΟΤΙ ΑΠΟΘΑΝΕΙΝ ΑΥΤΟΝ ΕΔΕΙ."
ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ
ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΒΟΥΛΟΜΕΝΟΣ ΕΚ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΑΡ-
ΧΟΥΣΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΑΣ ΕΙΣ ΣΩΦΡΟΝΕΣΤΕΡΑΝ ΒΙΟΥ
ΤΑΞΙΝ ΜΕΤΑΓΕΙΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΓΑΘΙΚΟΥΣ ΑΠΕΡΓΑΖΕΣΘΑΙ (ΑΒΡΟ-
ΔΙΑΙΤΟΙ ΓΑΡ ΗΣΑΝ) ΔΥΟ ΣΚΥΛΑΚΑΣ ΑΝΕΘΡΕΨΕ ΤΑΥΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ
ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΣ ΓΕΝΟΜΕΝΟΥΣ: ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΝ ΕΙΘΙΣΕ ΠΕΡΙ ΛΙΧΝΕΙΑΣ
ΟΙΚΟΙ ΕΑΣΑΣ: ΤΟΝ Δ' ΑΠΑΓΟΜΕΝΟΣ ΗΣΚΗΣΕ ΠΕΡΙ ΚΥΝΗΓΕΣΙΑ.
ΕΠΕΙΤΑ ΑΓΑΓΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΕΘΗΚΕ ΑΚΑΝΘΑΣ ΚΑΙ
ΛΙΧΝΕΙΑΣ ΤΙΝΑΣ, ΑΦΗΚΕ ΔΕ ΚΑΙ ΛΑΓΩ: ΕΚΑΤΕΡΟΥ Δ' ΕΠΙ ΤΑ
ΣΥΝΗΘΗ ΟΡΜΗΣΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑΤΕΡΟΥ ΤΟΝ ΛΑΓΩ ΧΕΙΡΩΣΑ-
ΜΕΝΟΥ, ΕΙΠΕΝ "ΟΡΑΤΕ, Ω ΠΟΛΙΤΑΙ, ΟΤΙ ΤΑΥΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΥΠΑΡ-
ΧΟΝΤΕΣ ΕΝ ΤΗ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΑΓΩΓΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΑ-
ΦΟΡΟΙ ΑΠΕΒΗΣΑΝ, | ΚΑΙ ΠΟΙΗΤΙΚΩΤΕΡΑ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ Η ΑΣΚΗ-
ΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΥΓΧΑΝΕΙ;" ΤΙΝΕΣ ΔΕ ΦΑΣΙΝ, <ΩΣ> ΟΥ
ΠΑΡΗΓΕ ΣΚΥΛΑΚΑΣ, ΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΕΣ ΕΤΥΓΧΑΝΟΝ,
ΑΛΛ' Ο ΜΕΝ ΕΞ ΟΙΚΟΥΡΩΝ, ΑΤΕΡΟΣ Δ' ΕΚ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΩΝ:
ΚΑΠΕΙΤΑ ΤΟΝ ΜΕΝ ΕΚ ΤΟΥ ΧΕΙΡΟΝΟΣ ΓΕΝΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΥΝΗ-
ΓΕΣΙΑ ΗΣΚΗΣΕ, ΤΟΝ Δ' ΕΚ ΤΟΥ ΑΜΕΙΝΟΝΟΣ ΠΕΡΙ ΛΙΧΝΕΙΑΣ
ΜΟΝΟΝ ΕΙΘΙΣΕΝ: ΕΙΘ' ΕΚΑΤΕΡΟΥ ΕΦ' Α ΕΙΘΙΣΤΟ ΟΡΜΗΣΑΝΤΟΣ,
ΦΑΝΕΡΟΝ ΠΟΙΗΣΑΣ ΟΣΟΝ Η ΑΓΩΓΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΜΕΙΝΟΝ ΚΑΙ
ΧΕΙΡΟΝ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ, ΕΙΠΕΝ "ΟΥΚΟΥΝ ΚΑΙ ΗΜΑΣ, Ω ΠΟΛΙΤΑΙ,
ΟΥΔΕΝ Η ΠΑΡΑ ΤΟΙΣ ΠΟΛΛΟΙΣ ΘΑΥΜΑΖΟΜΕΝΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ
ΑΦ' ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΙΝΗΣΙΝ, ΕΙ ΜΗ ΠΡΑΤΤΟΙΜΕΝ ΔΙ' Α
ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΠΑΝΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΠΙΔΟΞΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΕΣΤΕ-
ΡΟΣ ΕΦΑΝΗ, ΑΣΚΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΑΝΘΑΝΟΝΤΕΣ ΚΑΛΑ ΔΙ' ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΒΙΟΥ."
ΑΝΑΔΑΣΜΟΝ ΔΕ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΟΙΗΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΣΙΝ ΙΣΟΝ
ΚΛΗΡΟΝ ΤΟΙΣ ΠΟΛΙΤΑΙΣ ΝΕΙΜΑΣ, ΛΕΓΕΤΑΙ ΥΣΤΕΡΟΝ ΠΟΤΕ
ΧΡΟΝΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑΝ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΕΞ ΑΠΟΔΗΜΙΑΣ ΑΡΤΙ ΤΕΘΕΡΙ-
ΣΜΕΝΗΝ, ΙΔΩΝ ΔΕ ΤΟΥΣ ΣΩΡΟΥΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥΣ
ΚΑΙ ΟΜΑΛΟΥΣ ΗΣΘΗΝΑΙ, ΚΑΙ ΜΕΙΔΙΑΣΑΣ ΕΙΠΕΙΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ
ΠΑΡΟΝΤΑΣ ΩΣ Η ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΣΑ ΠΟΛΛΩΝ ΑΔΕΛ-
ΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΩΣΤΙ ΝΕΝΕΜΗΜΕΝΩΝ.
ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΕΩΝ Δ' ΑΠΟΚΟΠΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΑΜΕΝΟΣ ΕΠ-
ΕΧΕΙΡΗΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΟΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΞ ΙΣΟΥ ΔΙΑΙΡΕΙΝ,
ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑΠΑΣΙΝ ΕΞΕΛΟΙ ΤΟ ΑΝΙΣΟΝ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΟΝ. ΕΠΕΙ
ΔΕ ΧΑΛΕΠΩΣ ΕΩΡΑ ΠΡΟΣΔΕΞΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΡΥΣ ΑΦΑΙ-
ΡΕΣΙΝ, ΤΟ ΤΕ ΧΡΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΓΥΡΟΥΝ ΝΟΜΙΣΜΑ ΗΚΥΡΩΣΕ,
ΜΟΝΩ ΔΕ ΤΩ ΣΙΔΗΡΩ ΠΡΟΣΕΤΑΞΕ ΧΡΗΣΘΑΙ: ΚΑΙ ΜΕΧΡΙΣ ΟΥ
ΔΕΙ ΕΧΕΙΝ ΤΗΝ ΟΛΗΝ ΥΠΑΡΞΙΝ ΠΡΟΣ ΑΜΟΙΒΗΝ ΤΟΥΤΟΥ, ΠΕΡΙ-
ΩΡΙΣΕ. ΤΟΥΤΟΥ ΔΕ ΓΕΝΟΜΕΝΟΥ ΕΞΕΠΕΣΕ ΤΗΣ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΟΣ
ΑΔΙΚΙΑ ΠΑΣΑ: ΟΥΤΕ ΓΑΡ ΚΛΕΠΤΕΙΝ ΟΥΤΕ ΔΩΡΟΔΟΚΕΙΝ ΟΥΤΕ
ΑΠΟΣΤΕΡΕΙΝ Η ΑΡΠΑΖΕΙΝ ΕΤΙ ΕΔΥΝΑΤΟ ΤΙΣ, Ο ΜΗΤΕ ΚΑΤΑΚΡΥΨΑΙ
ΔΥΝΑΤΟΝ ΗΝ ΜΗΤΕ ΚΤΗΣΑΣΘΑΙ ΖΗΛΩΤΟΝ ΜΗΤΕ ΧΡΗΣΑΣΘΑΙ
ΑΚΙΝΔΥΝΟΝ ΜΗΤΕ ΕΞΑΓΕΙΝ Η ΕΠΑΓΕΙΝ ΑΣΦΑΛΕΣ. ΠΡΟΣ ΔΕ
ΤΟΥΤΟΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΩΝ ΞΕΝΗΛΑΣΙΑΝ ΕΠΟΙΗΣΑΤΟ:
ΔΙΟ ΟΥΤ' ΕΜΠΟΡΟΣ ΟΥΤΕ ΣΟΦΙΣΤΗΣ ΟΥΤΕ ΜΑΝΤΙΣ Η ΑΓΥΡΤΗΣ
ΟΥΤΕ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΕΙΣΗΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ
ΣΠΑΡΤΗΝ. ΟΥΔΕ ΓΑΡ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΑΡ' ΑΥΤΟΙΣ ΕΥΧΡΗΣΤΟΝ ΕΙΑΣΕ,
ΜΟΝΟΝ ΔΕ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΥΝ ΕΙΣΗΓΗΣΑΤΟ, Ο ΕΣΤΙ ΜΝΑ ΟΛΚΗ ΑΙΓΙ-
ΝΑΙΑ, ΔΥΝΑΜΕΙ ΔΕ ΧΑΛΚΟΙ ΤΕΣΣΑΡΕΣ.
ΕΠΙΘΕΣΘΑΙ ΔΕ ΤΗ ΤΡΥΦΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΗΛΟΝ ΑΦΕΛΕΣΘΑΙ
ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΤΑ ΣΥΣΣΙΤΙΑ ΕΙΣΗΓΗΣΑΤΟ. ΠΡΟΣ
ΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝΤΑΣ, ΔΙΑ ΤΙ ΤΑΥΤΑ ΣΥΝΕΣΤΗΣΑΤΟ ΚΑΙ
ΜΕΘ' ΟΠΛΩΝ ΚΑΤ' ΟΛΙΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΑΣ ΔΙΗΡΗΚΕΝ, "ΟΠΩΣ"
ΕΙΠΕΝ "ΕΞ ΕΤΟΙΜΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΑ ΔΕΧΩΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΕΑΝ
ΤΙ ΝΕΩΤΕΡΙΖΩΣΙΝ, ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ Η ΤΟ ΑΜΠΛΑΚΗΜΑ, ΙΣΟΜΟΙΡΙΑ
ΤΕ ΤΗΣ ΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΕΩΣ Η, ΚΑΙ ΜΗΤΕ ΠΟΣΕΙ ΤΙΝΙ Η ΒΡΩΣΕΙ
ΑΛΛΑ ΜΗΔΕ ΣΤΡΩΜΝΗ Η ΣΚΕΥΕΣΙΝ Η ΑΛΛΩ ΤΙΝΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟΝ
ΠΛΕΟΝ ΕΧΗ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΤΟΥ ΠΕΝΗΤΟΣ."
ΑΖΗΛΟΝ ΔΕ ΠΟΙΗΣΑΣ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟΝ, ΟΥΔΕΝΟΣ ΟΥΤΕ ΧΡΗ-
ΣΘΑΙ ΟΥΤ' ΕΠΙΔΕΙΞΑΙ ΔΥΝΑΜΕΝΟΥ, ΕΛΕΓΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΗΘΕΙΣ
"ΩΣ ΚΑΛΟΝ ΕΣΤΙΝ, Ω ΕΤΑΙΡΟΙ, ΔΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΕΠΙΔΕΙΞΑΙ ΤΟΝ
ΠΛΟΥΤΟΝ ΟΠΟΙΟΣ ΕΣΤΙ ΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΤΙ ΤΥΦΛΟΣ."
ΠΑΡΕΦΥΛΑΞΕ ΔΕ ΩΣΤΕ ΜΗΔΕ ΟΙΚΟΙ ΠΡΟΔΕΙΠΝΗΣΑΝΤΑΣ
ΕΞΕΙΝΑΙ ΒΑΔΙΖΕΙΝ ΕΠΙ ΤΑ ΣΥΣΣΙΤΙΑ, ΠΕΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΕΤΕΡΩΝ
ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ Η ΠΟΜΑΤΩΝ: ΕΚΑΚΙΖΟΝ ΔΕ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΤΟΝ ΜΗ
ΠΙΟΝΤΑ Η ΦΑΓΟΝΤΑ ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ, ΩΣ ΑΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ
ΚΟΙΝΗΝ ΑΠΟΜΑΛΑΚΙΖΟΜΕΝΟΝ ΔΙΑΙΤΑΝ: ΕΖΗΜΙΟΥΤΟ ΔΕ ΚΑΙ Ο
ΦΑΝΕΡΟΣ ΓΕΝΟΜΕΝΟΣ. ΑΓΙΔΟΣ ΓΟΥΝ ΜΕΤΑ ΠΟΛΥΝ ΧΡΟΝΟΝ ΤΟΥ
ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΕΠΑΝΕΛΘΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΕΙΑΣ (ΚΑΤΑΠΕΠΟΛΕ-
ΜΗΚΕΙ Δ' ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ), ΒΟΥΛΟΜΕΝΟΥ ΠΑΡΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΙ ΜΙΑ
ΗΜΕΡΑ ΔΕΙΠΝΗΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΕΜΠΟΜΕΝΟΥ ΤΑΣ ΜΕΡΙΔΑΣ, |ΟΥΚ
ΕΠΕΜΨΑΝ ΟΙ ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΙ: ΜΕΘ' ΗΜΕΡΑΝ ΔΕ ΦΑΝΕΡΟΥ ΓΕΝΟ-
ΜΕΝΟΥ ΤΟΙΣ ΕΦΟΡΟΙΣ, ΕΖΗΜΙΩΘΗ ΥΠ' ΑΥΤΩΝ.
ΠΡΟΣ ΟΥΝ ΤΑ ΤΟΙΑΥΤΑ ΤΩΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑΤΩΝ ΧΑΛΕΠΗ-
ΝΑΝΤΕΣ ΟΙ ΕΥΠΟΡΟΙ ΕΠΙΣΥΝΕΣΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ΑΥΤΟΝ
ΚΑΙ ΕΒΑΛΛΟΝ, ΚΑΤΑΛΕΥΣΑΙ ΒΟΥΛΟΜΕΝΟΙ: ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΣ ΔΕ
ΔΙΕΠΕΣΕ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ: ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΑΛΛΟΥΣ ΕΦΘΑΣΕΝ ΕΙΣ
ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΟΙΚΟΥ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΤΑΦΥΓΩΝ: ΑΛΚΑΝΔΡΟΣ
Δ' ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΝΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΔΙΩΚΩΝ ΤΗ ΒΑΚΤΗΡΙΑ ΤΟΝ ΟΦΘΑΛ-
ΜΟΝ ΕΞΕΚΟΨΕΝ [ΑΥΤΟΥ]. ΤΟΥΤΟΝ ΔΕ ΚΟΙΝΩ ΔΟΓΜΑΤΙ ΠΑΡΑ-
ΛΑΒΩΝ ΕΠΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΚΩΣ ΔΙΕΘΗΚΕΝ ΟΥΤΕ ΕΜΕΜΨΑΤΟ,
ΣΥΝΔΙΑΙΤΩΜΕΝΟΝ Δ' ΕΧΩΝ ΑΠΕΔΕΙΞΕΝ ΕΠΑΙΝΕΤΗΝ ΑΥΤΟΥ ΤΕ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣ ΗΝ ΕΙΧΕ [ΣΥΝ ΑΥΤΩ] ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΣ
ΑΓΩΓΗΣ ΕΡΑΣΤΗΝ. ΤΟΥ ΔΕ ΠΑΘΟΥΣ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΙΔΡΥΣΑΤΟ ΕΝ
ΤΩ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΟΙΚΟΥ ΤΕΜΕΝΕΙ ΙΕΡΟΝ ΑΘΗΝΑΣ, ΟΠΤΙΛΛΕΤΙΝ
ΠΡΟΣΑΓΟΡΕΥΣΑΣ: ΤΟΥΣ ΓΑΡ ΟΦΘΑΛΜΟΥΣ ΟΠΤΙΛΛΟΥΣ ΟΙ ΤΗΔΕ
ΔΩΡΙΕΙΣ ΛΕΓΟΥΣΙΝ.
ΕΡΩΤΗΘΕΙΣ ΔΕ ΔΙΑ ΤΙ ΟΥΚ ΕΧΡΗΣΑΤΟ ΝΟΜΟΙΣ ΕΓΓΡΑΦΟΙΣ,
"ΟΤΙ" ΕΦΗ "ΟΙ ΠΕΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΧΘΕΝΤΕΣ ΤΗ ΠΡΟΣ-
ΗΚΟΥΣΗ ΑΓΩΓΗ ΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΝ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΣΙ."
ΠΑΛΙΝ Δ' ΕΠΙΖΗΤΟΥΝΤΩΝ ΤΙΝΩΝ, ΔΙΑ ΤΙ ΟΡΟΦΗΝ ΑΠΟ
ΠΕΛΕΚΕΩΣ ΤΑΙΣ ΟΙΚΙΑΙΣ ΕΠΙΤΙΘΕΝΑΙ ΠΡΟΣΕΤΑΞΕ, ΘΥΡΑΝ Δ'
ΑΠΟ ΠΡΙΟΝΟΣ ΜΟΝΟΥ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ,
"ΟΠΩΣ ΑΝ" ΕΦΗ "ΜΕΤΡΙΑΖΩΣΙΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΝΤΑ, ΟΣΑ
ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑΝ ΕΙΣΑΓΟΥΣΙ, ΚΑΙ ΜΗΔΕΝ ΤΩΝ ΠΑΡ' ΑΛΛΟΙΣ
ΖΗΛΟΥΜΕΝΩΝ ΕΧΩΣΙΝ."
ΕΚ ΔΕ ΤΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑΣ ΦΑΣΙ ΚΑΙ ΛΕΩΤΥΧΙΔΗΝ
ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΔΕΙΠΝΟΥΣΑ ΠΑΡΑ ΤΙΝΙ ΚΑΙ ΘΕΑΣΑΜΕ-
ΝΟΝ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΚΑΙ
ΦΑΤΝΩΜΑΤΙΚΗΝ ΕΡΩΤΗΣΑΙ ΤΟΝ ΞΕΝΟΝ, ΕΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΠΑΡ'
ΑΥΤΟΙΣ ΞΥΛΑ ΦΥΕΤΑΙ.
ΕΡΩΤΗΘΕΙΣ ΔΕ ΔΙΑ ΤΙ ΕΚΩΛΥΣΕΝ ΕΠΙ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΠΟΛΕΜΙΟΥΣ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΣΤΡΑΤΕΥΕΣΘΑΙ, ΕΦΗ "ΙΝΑ ΜΗ ΠΟΛΛΑΚΙΣ
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΣΥΝΕΘΙΖΟΜΕΝΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥ ΓΕΝΩΝΤΑΙ." ΔΙΟ
ΚΑΙ ΑΓΗΣΙΛΑΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑ ΟΥ ΒΡΑΧΥ ΕΔΟΞΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΤΑΙΣ
ΕΙΣ ΤΗΝ ΒΟΙΩΤΙΑΝ ΣΥΝΕΧΕΣΙΝ ΕΙΣΒΟΛΑΙΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΕΙΑΙΣ ΤΟΥΣ
ΘΗΒΑΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ <ΤΟΙΣ> ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥ-
ΑΣΑΝΤΟΣ. ΤΕΤΡΩΜΕΝΟΝ ΓΟΥΝ ΙΔΩΝ ΑΥΤΟΝ ΑΝΤΑΛΚΙΔΑΣ "ΚΑΛΑ"
ΕΙΠΕ "ΤΡΟΦΕΙΑ ΑΠΕΧΕΙΣ, ΜΗ ΒΟΥΛΟΜΕΝΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΗΤ' ΕΙ-
ΔΟΤΑΣ ΜΑΧΕΣΘΑΙ ΔΙΔΑΞΑΣ."
ΑΛΛΟΥ Δ' ΕΠΙΖΗΤΟΥΝΤΟΣ, ΔΙΑ ΤΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΩΝ
ΠΑΡΘΕΝΩΝ ΔΡΟΜΟΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΣ ΚΑΙ ΒΟΛΑΙΣ ΔΙΣΚΩΝ ΚΑΙ
ΑΚΟΝΤΙΩΝ ΔΙΕΠΟΝΗΣΕΝ, "ΙΝ'" ΕΦΗ "Η ΤΩΝ ΓΕΝΝΩΜΕΝΩΝ ΡΙΖΩ-
ΣΙΣ ΙΣΧΥΡΑΝ ΕΝ ΙΣΧΥΡΟΙΣ ΣΩΜΑΣΙΝ ΑΡΧΗΝ ΛΑΒΟΥΣΑ ΚΑΛΩΣ
ΒΛΑΣΤΑΝΗ, ΑΥΤΑΙ ΤΕ ΜΕΤΑ ΡΩΜΗΣ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΥΠΟΜΕΝΟΥΣΑΙ
ΡΑΔΙΩΣ ΤΕ ΑΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΑΓΩΝΙΖΩΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΩΔΙΝΑΣ,
ΚΑΙ ΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΗ ΓΕΝΟΙΤΟ, ΔΥΝΩΝΤΑΙ ΥΠΕΡ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ
ΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΧΕΣΘΑΙ."
ΜΕΜΦΟΜΕΝΩΝ ΔΕ ΤΙΝΩΝ ΤΗΝ ΓΥΜΝΩΣΙΝ ΤΩΝ ΠΑΡ-
ΘΕΝΩΝ ΕΝ ΤΑΙΣ ΠΟΜΠΑΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑΝ ΖΗΤΟΥΝΤΩΝ, "ΙΝ'"
ΕΦΗ "ΤΑ ΑΥΤΑ ΤΟΙΣ ΑΝΔΡΑΣΙΝ ΕΠΙΤΗΔΕΥΟΥΣΑΙ ΜΗΔΕΝ ΜΕΙΟΝ
ΕΧΩΣΙ ΜΗΤΕ ΚΑΤΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΙΣΧΥΝ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΑΝ ΜΗΤΕ ΚΑΤΑ
ΨΥΧΗΣ ΦΙΛΟΤΙΜΙΑΝ ΚΑΙ ΑΡΕΤΗΝ, ΔΟΞΗΣ ΔΕ ΤΗΣ ΠΑΡΑ ΤΟΙΣ
ΠΟΛΛΟΙΣ ΥΠΕΡΦΡΟΝΩΣΙΝ." ΟΘΕΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΓΟΡΓΟΥΣ ΙΣΤΟ-
ΡΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΤΟΙΟΥΤΟΝ: ΕΙΠΟΥΣΗΣ ΓΑΡ
ΤΙΝΟΣ, ΩΣ ΕΙΟΚΕ, ΞΕΝΗΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΩΣ "ΜΟΝΑΙ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ
ΑΡΧΕΤΕ ΥΜΕΙΣ ΑΙ ΛΑΚΑΙΝΑΙ" ΑΠΕΚΡΙΝΑΤΟ "ΜΟΝΑΙ ΓΑΡ ΗΜΕΙΣ
ΑΝΔΡΑΣ ΤΙΚΤΟΜΕΝ."
ΕΙΡΞΑΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΝ ΤΑΙΣ ΓΥΜΝΟ-
ΠΑΙΔΙΑΙΣ ΘΕΑΣ ΚΑΙ ΑΤΙΜΙΑΝ ΠΡΟΣΘΕΙΣ ΠΟΛΛΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑΝ
ΕΠΟΙΗΣΑΤΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΠΟΙΙΑΣ: ΤΙΜΗΣ ΔΕ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΗΝ
ΝΕΟΙ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΙΣ ΠΑΡΕΙΧΟΝ, ΕΣΤΕΡΗΣΕ. ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣ ΔΕΡ-
ΚΥΛΛΙΔΑΝ ΡΗΘΕΝ ΟΥΔΕΙΣ ΕΜΕΜΨΑΤΟ, ΚΑΙΠΕΡ ΕΥΔΟΚΙΜΟΝ ΟΝΤΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΟΝ: ΕΠΙΟΝΤΙ ΓΑΡ ΑΥΤΩ ΤΩΝ ΝΕΩΤΕΡΩΝ ΤΙΣ ΕΔΡΑΣ
ΟΥΧ ΥΠΕΙΞΕΝ ΕΙΠΩΝ "ΟΥΔΕ ΓΑΡ ΕΜΟΙ ΣΥ ΤΟΝ ΥΠΕΙΞΟΝΤΑ ΕΓΕΝ-
ΝΗΣΑΣ."
ΠΥΝΘΑΝΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ, ΔΙΑ ΤΙ ΤΑΣ ΚΟΡΑΣ ΕΝΟ-
ΜΟΘΕΤΗΣΑΝ ΑΠΡΟΙΚΟΥΣ ΕΚΔΙΔΟΣΘΑΙ, "ΟΠΩΣ" ΕΦΗ "ΜΗΤΕ ΔΙ'
ΕΝΔΕΙΑΝ ΑΓΑΜΟΙ ΤΙΝΕΣ ΕΑΘΩΣΙ ΜΗΤΕ ΔΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΝ ΣΠΟΥ-
ΔΑΖΩΝΤΑΙ, ΕΚΑΣΤΟΣ Δ' ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΣ ΑΦΟΡΩΝ
ΑΡΕΤΗ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙΝ ΠΟΙΩΝΤΑΙ." ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΔΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΛΩ-
ΠΙΣΜΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΑΠΗΛΑΣΕΝ.
ΟΡΙΣΑΝΤΟΣ Δ' ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΝ ΤΩΝ ΤΕ ΓΑΜΟΥ-
ΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΑΜΟΥΝΤΩΝ, ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΖΗΤΟΥΝΤΑ <ΤΗΝ
ΑΙΤΙΑΝ> "ΙΝ'" ΕΦΗ "ΤΑ ΓΕΝΝΩΜΕΝΑ ΙΣΧΥΡΑ Η ΕΚ ΤΕΛΕΙΩΝ
ΓΕΝΝΩΜΕΝΑ."
ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΟΝΤΑ, ΔΙΟΤΙ ΤΟΝ ΓΕΓΑΜΗΚΟΤΑ
ΑΠΕΙΡΞΕ ΜΗ ΣΥΓΚΟΙΜΑΣΘΑΙ ΤΗ ΓΕΓΑΜΗΜΕΝΗ, ΠΡΟΣΕΤΑΞΕ ΔΕ
ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑΣ ΣΥΝΕΙΝΑΙ ΤΟΙΣ ΗΛΙΚΙΩΤΑΙΣ ΚΑΙ ΤΑΣ
ΝΥΚΤΑΣ ΟΛΑΣ ΣΥΝΑΝΑΠΑΥΕΣΘΑΙ, ΤΗ ΔΕ ΝΥΜΦΗ ΚΡΥΦΑ ΚΑΙ
ΜΕΤ' ΕΥΛΑΒΕΙΑΣ ΣΥΝΕΙΝΑΙ, "ΟΠΩΣ" ΕΦΗ "ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΣΩΜΑΣΙΝ
ΙΣΧΥΡΟΙ ΩΣΙ ΔΙΑΚΟΡΕΙΣ ΜΗ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ, ΚΑΙ ΤΩ ΦΙΛΕΙΝ ΑΕΙ
ΙΚΑΝΟΙ ΥΠΑΡΧΩΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΑ ΕΡΡΩΜΕΝΕΣΤΕΡΑ ΠΑΡ-
ΕΧΩΣΙ."
ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΝ ΜΥΡΟΝ ΕΞΗΛΑΣΕΝ ΩΣ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΥ ΦΘΟΡΑΝ
ΚΑΙ ΟΛΕΘΡΟΝ, ΤΗΝ ΔΕ ΒΑΦΙΚΗΝ ΩΣ ΚΟΛΑΚΕΙΑΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΣ.
ΠΑΣΙ ΔΕ ΤΟΙΣ ΠΕΡΙ ΤΟΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙΣ ΑΝΕΠΙΒΑΤΟΝ ΕΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗΝ, ΩΣ ΔΙΑ
ΤΗΣ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΑΣ ΤΑΣ ΤΕΧΝΑΣ ΛΥΜΑΙΝΟΜΕΝΟΙΣ.
ΤΟΣΑΥΤΗ Δ' ΗΝ ΚΑΤ' ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΣΩΦΡΟ-
ΣΥΝΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΤΟΝ ΑΠΕΙΧΕ ΤΗΣ ΥΣΤΕΡΟΝ
ΠΕΡΙ ΑΥΤΑΣ ΕΥΧΕΡΕΙΑΣ, ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΟΝ ΑΠΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΗΣ
ΜΟΙΧΕΙΑΣ ΠΑΡ' ΑΥΤΑΙΣ. ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΕΤΑΙ ΓΕΡΑ-
ΔΑΤΑ ΤΙΝΟΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΟΥ ΤΩΝ ΣΦΟΔΡΑ ΠΑΛΑΙΩΝ, ΟΣ ΕΡΩ-
ΤΗΘΕΙΣ ΥΠΟ ΞΕΝΟΥ, ΤΙ ΠΑΣΧΟΥΣΙΝ ΟΙ ΜΟΙΧΟΙ ΠΑΡ' ΑΥΤΟΙΣ
(ΟΥΔΕΝ ΓΑΡ ΟΡΑΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΟΥ ΝΕΝΟΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟΝ ΥΠΟ
ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ), ΕΙΠΕΝ "ΟΥΔΕΙΣ, Ω ΞΕΝΕ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΙΧΟΣ ΠΑΡ'
ΗΜΙΝ." ΕΚΕΙΝΟΥ ΔΕ ΥΠΟΛΑΒΟΝΤΟΣ "ΑΝ ΟΥΝ ΓΕΝΗΤΑΙ;" "ΤΑΥΡΟΝ"
ΕΦΗ Ο ΓΕΡΑΔΑΤΑΣ <"ΕΚΤΙΝΕΙ ΜΕΓΑΝ, ΟΣ ΥΠΕΡΚΥΨΑΣ ΤΟ ΤΑΥ-
ΓΕΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΤΑ ΠΙΕΤΑΙ." ΘΑΥΜΑΣΑΝΤΟΣ Δ' ΕΚΕΙΝΟΥ
ΚΑΙ ΦΗΣΑΝΤΟΣ "ΠΩΣ Δ' ΑΝ ΓΕΝΟΙΤΟ ΒΟΥΣ ΤΗΛΙΚΟΥΤΟΣ;"
ΓΕΛΑΣΑΣ Ο ΓΕΡΑΔΑΤΑΣ> "ΠΩΣ ΓΑΡ ΑΝ" ΕΦΗ "ΜΟΙΧΟΣ ΕΝ
ΣΠΑΡΤΗ ΓΕΝΟΙΤΟ, ΕΝ Η ΠΛΟΥΤΟΣ ΜΕΝ ΚΑΙ ΤΡΥΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΩ-
ΠΙΣΜΟΣ ΑΤΙΜΑΖΟΝΤΑΙ, ΑΙΔΩΣ ΔΕ ΚΑΙ ΕΥΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΓΟΥ-
ΜΕΝΩΝ ΠΕΙΘΩ ΠΡΕΣΒΕΥΟΝΤΑΙ;"
ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΟΝ ΑΞΙΟΥΝΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΝ ΕΝ ΤΗ ΠΟΛΕΙ
ΚΑΤΑΣΤΗΣΑΣΘΑΙ Ο ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ "ΣΥ ΠΡΩΤΟΣ" ΕΦΗ "ΕΝ ΤΗ
ΟΙΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΙΗΣΟΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΝ."
ΠΥΝΘΑΝΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΔΙΑ ΤΙ ΜΙΚΡΑΣ ΟΥΤΩ ΚΑΙ
ΕΥΤΕΛΕΙΣ ΕΤΑΞΕ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΤΑΣ ΘΥΣΙΑΣ, "ΟΠΩΣ" ΕΦΗ "ΜΗΔΕ-
ΠΟΤΕ ΤΙΜΩΝΤΕΣ ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΔΙΑΛΕΙΠΩΜΕΝ."
ΜΟΝΑ ΔΕ ΤΑΥΤΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΕΦΕΝΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ
ΠΟΛΙΤΑΣ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ, ΟΠΟΥ Η ΧΕΙΡ ΟΥΚ ΑΝΑΤΕΙΝΕΤΑΙ,
ΕΠΥΘΕΤΟ ΤΙΣ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑΝ: Ο ΔΕ "ΟΠΩΣ" ΕΙΠΕ "ΜΗΔΕΙΣ ΑΥΤΩΝ
ΕΝ ΤΩΝ ΠΟΝΕΙΝ ΑΠΑΥΔΑΝ ΕΘΙΖΗΤΑΙ."
ΕΡΩΤΩΝΤΟΣ ΔΕ ΤΙΝΟΣ, ΔΙΑ ΤΙ ΠΥΚΝΑ ΜΕΤΑΣΤΡΑΤΟ-
ΠΕΔΕΥΕΙΝ ΚΕΛΕΥΕΙ, "ΟΠΩΣ" ΕΙΠΕ "ΠΛΕΙΩ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΒΛΑ-
ΠΤΩΜΕΝ."
ΑΛΛΟΥ Δ' ΕΠΙΖΗΤΟΥΝΤΟΣ ΔΙΑ ΤΙ ΠΥΡΓΟΜΑΧΕΙΝ ΑΠΕΙΠΕ,
"ΙΝ'" ΕΦΗ "ΜΗ ΥΠΟ ΓΥΝΑΙΚΟΣ Η ΠΑΙΔΟΣ Η ΤΙΝΟΣ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΙ ΑΜΕΙΝΟΝΕΣ ΑΠΟΘΝΗΣΚΩΣΙΝ."
ΤΟΙΣ ΔΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΜΕΝΟΙΣ ΤΩΝ ΘΗΒΑΙΩΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ
ΙΕΡΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΝΘΟΥΣ, ΗΝ ΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΗ ΛΕΥΚΟΘΕΑ,
ΣΥΝΕΒΟΥΛΕΥΣΕΝ "ΕΙ ΜΕΝ ΘΕΟΝ ΗΓΟΥΝΤΑΙ, ΜΗ ΘΡΗΝΕΙΝ: ΕΙ Δ'
ΑΝΘΡΩΠΟΝ, ΜΗ ΙΕΡΟΥΡΓΕΙΝ ΩΣ ΘΕΩ."
ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝΤΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ "ΠΩΣ ΑΝ
ΠΟΛΕΜΙΩΝ ΕΦΟΔΟΝ ΑΛΕΞΟΙΜΕΘΑ;" "ΕΑΝ ΠΤΩΧΟΙ" ΕΦΗ "ΗΤΕ
ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΙΖΩΝ ΑΤΕΡΟΣ ΘΑΤΕΡΟΥ ΕΡΑ ΕΙΝΑΙ."
ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝΤΩΝ ΠΕΡΙ ΤΕΙΧΩΝ, "ΟΥΚ" ΕΦΗ
"ΠΟΛΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΙΧΙΣΤΟΝ, ΗΤΙΣ ΑΝΔΡΑΣΙ ΚΑΙ ΟΥ ΠΛΙΝΘΟΙΣ
ΑΣΤΕΦΑΝΩΤΑΙ."
ΕΠΕΜΕΛΟΝΤΟ ΔΕ ΟΙ ΣΠΑΡΤΙΑΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΗΣ, ΑΠΟ-
ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΕΣ ΤΙΝΑ ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΛΟΓΟΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΟΥ, ΟΤΙ
ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΚΑΛΟΥΣ Η ΚΟΜΗ ΕΥΠΡΕΠΕΣΤΕΡΟΥΣ ΠΟΙΕΙ, ΤΟΥΣ Δ'
ΑΙΣΧΡΟΥΣ ΦΟΒΕΡΩΤΕΡΟΥΣ.
ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΕ Δ' ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΟΛΕΜΟΙΣ ΤΡΕΨΑΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ
ΝΙΚΗΣΑΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣΑΣΘΑΙ ΤΟ ΝΙΚΗΜΑ ΕΠΙΔΙΩ-
ΚΕΙΝ, ΕΙΤ' ΕΥΘΥΣ ΑΝΑΧΩΡΕΙΝ: <ΟΥΤΕ ΓΕΝΝΑΙΟΝ> ΟΥΤΕ ΕΛ-
ΛΗΝΙΚΟΝ ΦΟΝΕΥΕΙΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΕΧΩΡΗΚΟΤΑΣ ΦΑΣΚΩΝ. <ΕΙΝΑΙ
Δ' ΟΥ ΜΟΝΟΝ ΚΑΛΟΝ ΤΟΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΟΝ> ΑΛΛΑ ΚΑΙ
ΧΡΗΣΙΜΟΝ: ΕΙΔΟΤΑΣ ΓΑΡ ΤΟΥΣ ΜΑΧΟΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΟΤΙ
ΦΕΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕΝ ΤΩΝ ΕΝΔΙΔΟΝΤΩΝ, ΑΝΑΙΡΟΥΣΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑ-
ΜΕΝΟΥΣ, ΤΟΥ ΜΕΝΕΙΝ ΤΟ ΦΕΥΓΕΙΝ ΩΦΕΛΙΜΩΤΕΡΟΝ ΗΓΗΣΕΣΘΑΙ.
ΠΥΝΘΑΝΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ, ΔΙΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΩΝ
ΝΕΚΡΟΥΣ ΑΠΗΓΟΡΕΥΣΕ ΣΚΥΛΕΥΕΙΝ, "ΟΠΩΣ" ΕΦΗ "ΜΗ ΚΥΠΤΑ-
ΖΟΝΤΕΣ ΠΕΡΙ | ΤΑ ΣΚΥΛΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΑΜΕΛΩΣΙΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΕΝΙΑΝ ΑΜΑ ΤΗ ΤΑΞΕΙ ΔΙΑΣΩΖΩΣΙ."
ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ
ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ, ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΤΟΥ ΤΗΣ ΣΙΚΕΛΙΑΣ ΤΥΡΑΝΝΟΥ
ΠΕΜΨΑΝΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΑΙΣ ΘΥΓΑΤΡΑΣΙΝ ΙΜΑΤΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ, ΟΥΚ
ΕΛΑΒΕΝ ΕΙΠΩΝ ΔΕΔΙΕΝΑΙ, ΜΗ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΙΣΧΡΑΙ
ΦΑΝΩΣΙΝ. ΑΛΛ' ΟΛΙΓΟΝ ΥΣΤΕΡΟΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΥΤΟΝ
ΤΥΡΑΝΝΟΝ ΕΚ ΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙΣ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ,
ΠΡΟΣΠΕΜΨΑΝΤΟΣ ΑΥΤΩ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΔΥΟ ΣΤΟΛΑΣ ΚΑΙ ΚΕ-
ΛΕΥΣΑΝΤΟΣ ΗΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΤΑΥΤΗΝ ΕΛΟΜΕΝΟΝ ΤΗ ΘΥΓΑΤΡΙ ΚΟ-
ΜΙΖΕΙΝ, ΑΥΤΗΝ ΕΚΕΙΝΗΝ ΕΦΗ ΒΕΛΤΙΟΝ ΑΙΡΗΣΕΣΘΑΙ: ΚΑΙ ΛΑΒΩΝ
ΑΜΦΟΤΕΡΑΣ ΑΠΗΛΘΕΝ.
ΣΟΦΙΣΤΗΣ ΔΕ ΔΕΙΝΟΣ ΓΕΝΟΜΕΝΟΣ Ο ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ
ΑΠΑΤΑΙΣ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΙΚΙΛΛΩΝ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΝ ΕΝ ΜΟΝΩ ΤΩ
ΛΥΣΙΤΕΛΕΙ ΤΙΘΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΝ ΕΝ ΤΩ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΙ, ΤΟ
ΑΛΗΘΕΣ ΕΛΕΓΕ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΡΕΙΤΤΟΝ ΕΙΝΑΙ, ΕΚΑΤΕΡΟΥ ΔΕ
ΤΗ ΧΡΕΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗΝ ΟΡΙΖΕΣΘΑΙ.
ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΨΕΓΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΝ ΕΠΙ ΤΩ ΔΙ' ΑΠΑΤΗΣ ΤΑ
ΠΛΕΙΣΤΑ ΠΡΑΤΤΕΙΝ ΩΣ ΑΝΑΞΙΟΝ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΟΛΩ,
ΟΥΚ ΑΝΤΙΚΡΥΣ ΚΑΤΟΡΘΟΥΝΤΑ, ΓΕΛΩΝ ΕΛΕΓΕΝ, ΟΠΟΥ ΜΗ ΕΦΙ-
ΚΝΕΙΤΑΙ Η ΛΕΟΝΤΗ, ΠΡΟΣΡΑΠΤΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΑΛΩΠΕΚΗΝ.
ΕΠΙΜΕΜΦΟΜΕΝΩΝ Δ' ΕΤΕΡΩΝ ΑΥΤΟΝ ΕΠΙ ΤΑΙΣ ΠΑΡΑ-
ΒΑΣΕΣΙ ΤΩΝ ΟΡΚΩΝ, ΟΥΣ ΕΝ ΜΙΛΗΤΩ ΕΠΟΙΗΣΑΤΟ, ΕΛΕΓΕ
"ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΠΑΙΔΑΣ ΤΟΙΣ ΑΣΤΡΑΓΑΛΟΙΣ ΔΕΙ ΕΞΑΠΑΤΑΝ, ΤΟΥΣ ΔΕ
ΑΝΔΡΑΣ ΤΟΙΣ ΟΡΚΟΙΣ."
ΝΙΚΗΣΑΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΕΞ ΕΝΕΔΡΑΣ ΠΕΡΙ ΑΙΓΟΣ
ΠΟΤΑΜΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΜΩ ΠΙΕΣΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΡΕΣΤΗΣΑΤΟ ΤΗΝ
ΠΟΛΙΝ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟΙΣ ΕΦΟΡΟΙΣ "ΕΑΛΩΚΑΣΙΝ ΑΙ ΑΘΗΝΑΙ."
ΠΡΟΣ ΑΡΓΕΙΟΥΣ ΔΕ ΠΕΡΙ ΓΗΣ ΟΡΩΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΑΣ
ΠΡΟΣ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΑ ΛΕΓΕΙΝ ΑΥΤΩΝ ΦΑ-
ΣΚΟΝΤΑΣ ΣΠΑΣΑΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΜΑΧΑΙΡΑΝ "Ο ΤΑΥΤΗΣ" ΕΦΗ
"ΚΡΑΤΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΑ ΠΕΡΙ ΓΗΣ ΟΡΩΝ ΔΙΑΛΕΓΕΤΑΙ."
ΤΟΥΣ ΔΕ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΕΠΑΜΦΟΤΕΡΙΖΟΝΤΑΣ, ΟΤΕ ΔΙΗΕΙ ΤΗΝ
ΧΩΡΑΝ, ΟΡΩΝ ΠΡΟΣΕΠΕΜΨΕ ΠΥΝΘΑΝΟΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕΡΟΝ ΟΡΘΟΙΣ
ΤΟΙΣ ΔΟΡΑΣΙΝ Η ΚΕΚΛΙΜΕΝΟΙΣ ΔΙΑΠΟΡΕΥΗΤΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑΝ ΑΥΤΩΝ.
ΜΕΓΑΡΕΩΣ Δ' ΑΝΔΡΟΣ ΕΝ ΤΩ ΚΟΙΝΩ ΣΥΛΛΟΓΩ ΠΑΡΡΗΣΙΑ
ΧΡΗΣΑΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ, "ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΣΟΥ" ΕΙΠΕΝ "Ω ΞΕΝΕ,
ΠΟΛΕΩΣ ΔΕΟΝΤΑΙ."
ΕΠΕΙ ΔΕ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ ΑΦΕΣΤΩΤΩΝ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑ
ΤΑ ΤΕΙΧΗ ΤΟΥΣ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΥΣ ΕΩΡΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΝ ΟΚΝΟΥΝ-
ΤΑΣ, ΚΑΙ ΛΑΓΩΣ ΤΙΣ ΩΦΘΗ ΔΙΑΠΗΔΩΝ ΤΗΝ ΤΑΦΡΟΝ, "ΟΥΚ
ΑΙΣΧΥΝΕΣΘΕ" ΕΙΠΕΝ, "Ω ΣΠΑΡΤΙΑΤΑΙ, ΤΟΙΟΥΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΙ
ΠΟΛΕΜΙΟΥΣ, ΩΝ ΔΙ' ΑΡΓΙΑΝ ΟΙ ΛΑΓΩΟΙ ΤΟΙΣ ΤΕΙΧΕΣΙΝ ΕΓΚΑΘ-
ΕΥΔΟΥΣΙΝ;"
ΕΝ ΔΕ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΧΡΗΣΤΗΡΙΑΖΟΜΕΝΩ ΑΥΤΩ Ο ΙΕΡΕΥΣ
ΕΚΕΛΕΥΣΕΝ ΕΙΠΕΙΝ, ΟΤΙ ΑΝΟΜΩΤΑΤΟΝ ΕΡΓΟΝ ΑΥΤΩ ΕΝ ΤΩ ΒΙΩ
ΠΕΠΡΑΚΤΑΙ. ΕΠΗΡΩΤΗΣΕΝ ΟΥΝ "ΠΟΤΕΡΟΝ ΣΟΥ ΚΕΛΕΥΟΝΤΟΣ Η
ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΤΟΥΤΟ ΔΕΙ ΠΟΙΕΙΝ;" ΦΑΜΕΝΟΥ ΔΕ "ΤΩΝ ΘΕΩΝ," "ΣΥ
ΤΟΙΝΥΝ" ΕΦΗ "ΕΚΠΟΔΩΝ ΜΟΙ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ, ΚΑΚΕΙΝΟΣ ΕΡΩ, ΕΑΝ
ΠΥΝΘΑΝΩΝΤΑΙ."
ΠΕΡΣΟΥ Δ' ΕΡΩΤΗΣΑΝΤΟΣ ΠΟΙΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΑΙΝΕΙ
ΠΟΛΙΤΕΙΑΝ, "ΗΤΙΣ" ΕΦΗ "ΤΟΙΣ ΑΝΔΡΕΙΟΙΣ ΚΑΙ <ΤΟΙΣ> ΔΕΙΛΟΙΣ
ΤΑ ΠΡΟΣΗΚΟΝΤΑ ΑΠΟΔΙΔΩΣΙ."
ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΟΝ ΕΙΠΟΝΤΑ, ΟΤΙ ΕΠΑΙΝΟΙΗ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡ-
ΑΣΠΑΖΟΙΤΟ, "ΔΥΟ ΒΟΥΣ" ΕΦΗ "ΕΧΩ ΕΝ ΑΓΡΩ: ΣΙΓΩΝΤΩΝ Δ'
ΑΜΦΟΤΕΡΩΝ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙΣΤΑΜΑΙ ΤΟΝ Τ' ΑΓΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΝ."
ΛΟΙΔΟΡΟΥΜΕΝΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΑΥΤΩ, ΕΙΠΕ "ΛΕΓΕ ΠΥΚΝΩΣ,
Ω ΞΕΝΥΛΛΙΟΝ, ΛΕΓΕ ΜΗΔΕΝ ΕΛΛΕΙΠΩΝ, ΑΝ ΣΟΥ ΔΥΝΗ ΤΑΝ ΨΥΧΑΝ
ΚΕΝΩΣΑΙ ΚΑΚΩΝ, ΩΝ ΕΟΙΚΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΕΙΝΑΙ."
ΧΡΟΝΩ Δ' ΥΣΤΕΡΟΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΗΝ ΑΝΤΙΛΟΓΙΑΣ
ΣΥΜΜΑΧΙΚΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ, ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ ΗΛΘΕΝ ΕΠΙ ΤΗΝ ΤΟΥ
ΛΥΣΑΝΔΡΟΥ ΟΙΚΙΑΝ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΥΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ-
ΣΚΕΨΗΤΑΙ: ΤΑΥΤΑ ΓΑΡ ΠΑΡ' ΑΥΤΩ ΚΑΤΕΣΧΕΝ Ο ΛΥΣΑΝ-
ΔΡΟΣ. ΕΥΡΕ ΔΕ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΝ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΝ ΤΩ ΛΥΣΑΝΔΡΩ ΠΕΡΙ
ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΩΣ ΧΡΗ ΤΩΝ ΕΥΡΥΠΩΝΤΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΓΙΑΔΩΝ
ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ ΑΦΕΛΟΜΕΝΟΥΣ ΕΙΣ ΜΕΣΟΝ ΘΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΕΙΣΘΑΙ
ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙΝ ΕΚ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ, ΙΝΑ ΜΗ ΤΩΝ ΑΦ' ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ,
ΑΛΛΑ <ΤΩΝ> ΟΙΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΗ ΑΡΕΤΗ ΚΡΙΝΟΜΕΝΩΝ ΤΟ
ΓΕΡΑΣ Η, Η ΚΑΚΕΙΝΟΣ ΕΙΣ ΘΕΩΝ ΤΙΜΑΣ ΑΝΗΧΘΗ. ΚΑΙ ΤΟΥΤΟΝ
ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΩΡΜΗΣΕ ΜΕΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΑΣ ΕΞΕΝΕΓΚΕΙΝ ΚΑΙ
ΠΑΡΑΔΕΙΚΝΥΝΑΙ ΤΟΝ ΛΥΣΑΝΔΡΟΝ ΟΙΟΣ ΩΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑΛΑΝ-
ΘΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙ ΔΙΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΛΥΣΑΝΔΡΟΥ ΦΙΛΩΝ. <ΛΑ>ΚΡΑ-
ΤΙΔΗΝ ΔΕ ΦΑΣΙ ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΣΤΩΤΑ ΤΩΝ ΕΦΟΡΩΝ, ΕΥΛΑΒΗΘΕΝΤΑ
ΜΗ ΠΕΙΣΗ <ΤΙΝ'> ΑΝΑΓΝΩΣΘΕΙΣ Ο ΛΟΓΟΣ, ΕΠΙΛΑΒΕΣΘΑΙ ΤΟΥ
ΑΓΗΣΙΛΑΟΥ ΚΑΙ ΕΙΠΕΙΝ ΩΣ ΟΥ ΔΕΙ ΑΝΟΡΥΤΤΕΙΝ ΤΟΝ ΛΥΣΑΝ-
ΔΡΟΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΑΥΤΩ ΣΥΓΚΑΤΟΡΥΤΤΕΙΝ, ΠΑΝΟΥΡ-
ΓΩΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΩΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΟΝ.
ΤΟΥΣ ΔΕ ΜΝΗΣΤΕΥΣΑΝΤΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΑΣ ΘΥΓΑΤΕΡΑΣ,
ΕΙΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΗΝ ΠΕΝΗΤΟΣ ΕΥΡΕΘΕΝΤΟΣ ΑΠΕΙΠΑΜΕΝΟΥΣ
ΕΖΗΜΙΩΣΑΝ ΟΙ ΕΦΟΡΟΙ, ΟΤΙ ΠΛΟΥΣΙΟΝ ΜΕΝ ΝΟΜΙΖΟΝΤΕΣ ΕΘΕΡΑ-
ΠΕΥΟΝ, ΔΙΚΑΙΟΝ ΔΕ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΟΝ ΕΚ ΤΗΣ ΠΕΝΙΑΣ ΕΠΙΓΝΟΝΤΕΣ
ΥΠΕΡΕΙΔΟΝ.
|
|