ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΛΑΚΩΝΙΚΑ - ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ |
|||
ΔΑΜΩΝΙΔΑΣ ΔΑΜΩΝΙΔΑΣ ΤΑΧΘΕΙΣ ΕΣΧΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΥΠΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΧΟΡΟΝ ΙΣΤΑΝΤΟΣ "ΕΥΓΕ" ΕΙΠΕΝ, "Ω ΧΟΡΑΓΕ, ΕΞΕΥΡΕΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΑΤΙΜΟΣ ΟΥΣΑ ΕΝΤΙΜΟΣ ΓΕΝΗΤΑΙ." ΔΑΜΙΣ ΔΑΜΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΙΣΤΑΛΕΝΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΝ ΘΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΨΗΦΙΣΑΣΘΑΙ, "ΣΥΓΧΩΡΩΜΕΝ" ΕΦΗ "ΑΛΕΞΑΝΔΡΩ, ΕΑΝ ΘΕΛΗ, ΘΕΟΣ ΚΑΛΕΙΣΘΑΙ." ΔΑΜΙΝΔΑΣ ΔΑΜΙΝΔΑΣ, ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΜΒΑΛΟΝΤΟΣ ΕΙΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΝ ΚΑΙ ΕΙΠΟΝΤΟΣ ΤΙΝΟΣ "ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΣΙ ΔΕΙΝΑ ΠΑΘΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙ, ΕΙ ΜΗ ΤΑΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΔΙΑΛΛΑΓΑΣ ΠΟΙΗΣΟΝΤΑΙ," "ΑΝΔΡΟ- ΓΥΝΕ" ΕΙΠΕ, "ΤΙ Δ' ΑΝ ΠΑΘΟΙΜΕΝ ΔΕΙΝΟΝ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΤΑΦΡΟΝΗ- ΣΑΝΤΕΣ;" ΔΕΡΚΥΛΛΙΔΑΣ ΔΕΡΚΥΛΛΙΔΑΣ, ΠΥΡΡΟΥ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΑΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΙΑ- ΤΙΔΟΣ ΕΧΟΝΤΟΣ, ΠΕΜΦΘΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΠΥΡΡΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΤΟΝΤΟΣ ΚΑΤΑΔΕΧΕΣΘΑΙ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΑΥΤΩΝ ΚΛΕΩΝΥΜΟΝ Η ΓΝΩΣΕΣΘΑΙ ΩΣ ΟΥΔΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΝΔΡΕΙ0- ΤΕΡΟΙ ΤΥΓΧΑΝΟΥΣΙΝ, ΥΠΟΤΥΧΩΝ ΕΙΠΕΝ "ΕΙ ΜΕΝ ΘΕΟΣ ΕΣΤΙΝ, ΟΥ ΦΟΒΟΥΜΕΘΑ: ΟΥΔΕΝ ΓΑΡ ΑΔΙΚΟΥΜΕΝ: ΕΙ Δ' ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΟΥΧ ΗΜΩΝ ΔΕ ΚΡΕΙΣΣΩΝ." ΔΗΜΑΡΑΤΟΣ ΔΗΜΑΡΑΤΟΣ, ΟΡΟΝΤΟΥ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟΝ ΟΜΙ- ΛΗΣΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΠΟΝΤΟΣ ΤΙΝΟΣ "ΣΚΛΗΡΩΣ ΣΟΙ ΚΕΧΡΗΤΑΙ ΟΡΟΝΤΗΣ, Ω ΔΗΜΑΡΑΤΕ", "ΟΥΔΕΝ ΗΜΑΡΤΕΝ ΕΙΣ ΕΜΕ" ΕΙΠΕΝ: "ΟΙ ΓΑΡ ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΟΜΙΛΟΥΝΤΕΣ ΒΛΑΠΤΟΥΣΙΝ, ΟΥΧ ΟΙ ΜΕΤ' ΑΠΕΧΘΕΙΑΣ." ΕΡΩΤΗΣΑΝΤΟΣ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΔΙΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΤΑΣ ΑΣΠΙΔΑΣ ΠΑΡ' ΑΥΤΟΙΣ ΑΠΟΒΑΛΟΝΤΑΣ ΑΤΙΜΟΥΣΙ, ΤΟΥΣ ΔΕ ΤΑ ΚΡΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΩΡΑΚΑΣ ΟΥΚΕΤΙ, "ΟΤΙ" ΕΦΗ "ΤΑΥΤΑ ΜΕΝ ΕΑΥΤΩΝ ΧΑΡΙΝ ΠΕΡΙΤΙΘΕΝΤΑΙ: ΤΗΝ Δ' ΑΣΠΙΔΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΝΕΚΑ." ΨΑΛΤΟΥ Δ' ΑΚΡΟΩΜΕΝΟΣ "ΟΥ ΚΑΚΩΣ" ΕΙΠΕ "ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΟΙ ΦΛΥΑΡΕΙΝ." ΕΝ ΔΕ ΤΙΝΙ ΣΥΝΕΔΡΙΩ ΕΡΩΤΩΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕΡΟΝ ΔΙΑ ΜΩΡΙΑΝ Η ΔΙ' ΑΠΟΡΙΑΝ ΛΟΓΩΝ ΣΙΩΠΑ, "ΑΛΛ' Ο ΓΕ ΜΩΡΟΣ ΟΥΚ ΑΝ ΔΥΝΑΙΤΟ ΣΙΓΑΝ" ΕΦΗ. ΠΥΘΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΔΙΑ ΤΙ ΦΕΥΓΕΙ ΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΩΝ, "ΟΤΙ" ΕΦΗ "ΚΡΕΙΣΣΟΝΕΣ ΑΥΤΗΣ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΣΙ." ΤΩΝ ΔΕ ΠΕΡΣΩΝ ΤΙΝΟΣ ΔΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΕΣ ΤΗΣ ΔΩΡΟ- ΔΟΚΙΑΣ ΤΟΝ ΕΡΩΜΕΝΟΝ ΑΥΤΟΥ ΑΠΑΓΑΓΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΟΣ "Ω ΛΑΚΩΝ, ΤΕΘΗΡΕΥΚΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΡΩΜΕΝΟΝ", "ΜΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ" ΕΦΗ "ΟΥΧΙ ΣΥ ΓΕ, ΑΛΛ' ΗΓΟΡΑΚΑΣ." ΑΠΟΣΤΑΝΤΟΣ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΕΙΣΘΕΝΤΟΣ ΥΠΟ ΔΗΜΑΡΑΤΟΥ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΝ ΚΑΙ ΜΕΛ- ΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΤΟΝ ΠΕΡΣΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΘΑΙ, "ΑΙΣΧΡΟΝ" ΕΦΗ, "Ω ΒΑΣΙΛΕΥ, ΟΤΕ ΜΕΝ ΕΧΘΡΟΣ ΗΝ ΣΟΙ, ΜΗ ΔΥΝΑΣΘΑΙ ΔΙΚΗΝ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΑΡ' ΑΥΤΟΥ ΛΑΒΕΙΝ, ΟΤΕ ΔΕ ΦΙΛΟΣ ΓΕΓΟΝΕΝ, ΑΠΟΚΤΕΙΝΕΙΝ." ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΙΤΟΥΝΤΑ ΤΩ ΒΑΣΙΛΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΦΥΓΗΣ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΕΠΙΣΚΩΠΤΟΝΤΑ ΑΥΤΟΝ "ΟΥ ΜΑΧΟΥΜΑΙ ΣΟΙ" ΕΦΗ, "Ω ΞΕΝΕ: ΚΑΤΑΝΑΛΩΚΑ ΓΑΡ ΤΗΝ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΤΑΞΙΝ." ΕΚΠΡΕΠΗΣ ΕΚΠΡΕΠΗΣ ΕΦΟΡΟΣ ΦΡΥΝΙΔΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΚΕΠΑΡΝΩ ΤΑΣ ΔΥΟ ΤΩΝ ΕΝΝΕΑ <ΧΟΡΔΩΝ> ΕΞΕΤΕΜΕΝ, ΕΙΠΩΝ "ΜΗ ΚΑ- ΚΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗΝ." ΕΠΑΙΝΕΤΟΣ ΕΠΑΙΝΕΤΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΦΗ ΤΟΥΣ ΨΕΥΣΤΑΣ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΗ- ΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ ΑΙΤΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ. ΕΥΒΟΙΔΑΣ ΕΥΒΟΙΔΑΣ ΑΚΟΥΩΝ ΤΙΝΩΝ ΕΠΑΙΝΟΥΝΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΛΛΟ- ΤΡΙΑΝ ΟΥΚ ΑΠΕΔΕΧΕΤΟ, ΦΗΣΑΣ ΟΛΩΣ ΠΕΡΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΦΥΣΕΩΣ ΠΑΡΑ ΤΟΙΣ ΕΞΩ ΛΟΓΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΔΕΝΑ ΔΕΙ<Ν>. ΕΥΔΑΜΙΔΑΣ Ο ΑΡΧΙΔΑΜΟΥ ΕΥΔΑΜΙΔΑΣ Ο ΑΡΧΙΔΑΜΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΣ Δ' ΑΓΙΔΟΣ, ΙΔΩΝ ΕΝ ΑΚΑΔΗΜΕΙΑ ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΝ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΝ ΗΔΗ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΓΝΩΡΙΜΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΝΤΑ, ΕΠΥΘΕΤΟ ΤΙΣ Ο ΠΡΕΣΒΥΤΗΣ: ΦΑ= ΜΕΝΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΟΤΙ ΣΟΦΟΣ ΑΝΗΡ ΚΑΙ ΤΩΝ ΖΗΤΟΥΝΤΩΝ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗΝ, "ΚΑΙ ΠΟΤΕ" ΕΦΗ "ΧΡΗΣΕΤΑΙ ΑΥΤΗ, ΕΑΝ ΕΤΙ ΖΗΤΗ;" ΑΚΟΥΣΑΣ ΔΕ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΔΙΑΛΕΧΘΕΝΤΟΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟΣ ΑΓΑ- ΘΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Ο ΣΟΦΟΣ ΕΣΤΙΝ, "Ο ΜΕΝ ΛΟΓΟΣ" ΕΦΗ "ΘΑΥ- ΜΑΣΤΟΣ: Ο ΔΕ ΛΕΓΩΝ ΑΠΙΣΤΟΣ: ΟΥ ΓΑΡ ΠΕΡΙΣΕΣΑΛΠΙΓΚΤΑΙ." ΤΗΝ ΘΕΣΙΝ ΔΕ ΞΕΝΟΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΡΗΚΟΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΥΟ- ΜΕΝΟΥ, ΠΑΡΗΝ Ο ΕΥΑΜΙΔΑΣ: ΩΣ Δ' ΕΙΠΕ ΤΙΣ ΤΩΝ ΜΕΤ' ΑΥΤΟΥ "ΟΤΕ ΠΑΡΕΣΜΕΝ ΗΜΕΙΣ, ΤΟΤΕ ΠΕΠΑΥΤΑΙ:" "ΚΑΛΩΣ ΓΕ" ΕΦΗ "ΕΙΠΕΡ ΗΔΗ ΕΛΕΞΕ ΤΑΥΤΑ Α ΕΧΡΗΖΕ:" ΤΟΥ Δ' ΕΙΠΟΝΤΟΣ "ΚΑΛΟΝ ΗΝ ΑΚΟΥΣΑΙ" "Η ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΔΕΔΕΙΠΝΗΚΟΤΑ ΜΟΛΟΝΤΕΣ" ΕΙΠΕΝ "ΗΞΙΟΥΜΕΝ <ΑΝ> ΠΑΛΙΝ ΑΥΤΟΝ ΔΕΙΠΝΕΙΝ;" ΠΥΝΘΑΝΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΔΙΑ ΤΙ, ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΙΡΟΥ- ΜΕΝΩΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΝ, ΑΥΤΟΝ ΗΣΥΧΙΑΝ ΑΓΕΙΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ, "ΟΤΙ" ΕΦΗ "ΟΥ ΧΡΗΖΩ ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΛΕΓΞΑΙ." ΕΤΕΡΟΥ ΔΕ ΠΡΟΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑ ΠΕΡΣΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΡΕΠΟΝΤΟΣ ΕΠΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟΝ, "ΑΓΝΟΕΙΝ" ΕΦΗ "ΜΟΙ ΔΟΚΕΙΣ ΓΕ, ΟΤΙ ΤΑΥΤΟΝ ΕΣΤΙ <ΤΩ> ΧΙΛΙΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ ΚΡΑ- ΤΗΣΑΝΤΑ ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑ ΛΥΚΟΙΣ ΜΑΧΕΣΘΑΙ." ΨΑΛΤΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΕΥΗΜΕΡΗΣΑΝΤΟΣ, ΗΡΩΤΗΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΠΟΔΑΠΟΣ ΤΙΣ ΑΥΤΩ ΔΟΚΕΙ ΕΙΝΑΙ, "ΜΕΓΑΣ" ΕΦΗ "<ΔΕΙ>ΚΗ- ΛΙΚΤΑΣ ΕΝ ΜΙΚΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙ." ΕΠΑΙΝΟΥΝΤΟΣ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΤΑΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΕΦΗ "ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝ ΤΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ ΔΕΟΝΤΩΣ ΕΠΑΙΝΟΙΗ, ΗΝ ΟΥΔΕΙΣ ΕΣΤΕΡΞΕ ΓΕΝΟΜΕΝΟΣ ΒΕΛΤΙΩΝ;" ΑΡΓΕΙΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΛΕΓΟΝΤΟΣ, ΩΣ ΦΑΥΛΟΤΕΡΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΑΠΟΔΗΜΙΑΣ ΟΙ ΛΑΚΩΝΕΣ ΕΞΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΤΩΝ ΠΑ- ΤΡΙΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ, | "ΑΛΛ' ΟΥΧ ΥΜΕΙΣ ΓΕ" ΕΦΗ "ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗΝ ΕΛΘΟΝΤΕΣ ΧΕΙΡΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΒΕΛΤΙΟΝΕΣ ΓΙΝΕΣΘΕ." ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΔΕ ΚΗΡΥΞΑΝΤΟΣ ΕΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΑΤΙΕΝΑΙ ΤΟΥΣ ΦΥΓΑΔΑΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑΝ ΠΛΗΝ ΘΗΒΑΙΩΝ, "ΑΤΥΧΕΣ ΜΕΝ" ΕΦΗ, "Ω ΘΗΒΑΙΟΙ, ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΑΛΛ' ΕΝΔΟΞΟΝ: ΜΟΝΟΥΣ ΓΑΡ ΥΜΑΣ ΦΟΒΕΙΤΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ." ΜΟΥΣΑΙΣ ΣΦΑΓΙΑΖΟΥΣΙΝ, "ΟΠΩΣ" ΕΦΗ "ΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΛΟΓΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΤΥΓΧΑΝΩΣΙΝ." ΕΥΡΥΚΡΑΤΙΔΑΣ Ο ΑΝΑΞΑΝΔΡΙΔΟΥ ΕΥΡΥΚΡΑΤΙΔΑΣ Ο ΑΝΑΞΑΝΔΡΙΔΟΥ, ΠΥΝΘΑΝΟΜΕΝΟΥ ΤΙΝΟΣ ΔΙΑ ΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΔΙΚΑΙΑ ΕΚΑΣΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΡΙ- ΝΟΥΣΙΝ ΟΙ ΕΦΟΡΟΙ, "ΟΠΩΣ" ΕΦΗ "ΚΑΙ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΟΛΕΜΙΟΙΣ ΠΙΣΤΕΥΩΜΕΝ ΑΛΛΗΛΟΙΣ." ΖΕΥΞΙΔΑΜΟΣ ΖΕΥΞΙΔΑΜΟΣ, ΠΥΝΘΑΝΟΜΕΝΟΥ ΤΙΝΟΣ ΔΙΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΝΔΡΕΙΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΑΓΡΑΦΟΥΣ ΤΗΡΟΥΣΙ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΝΕΟΙΣ ΑΠΟΓΡΑΨΑΜΕΝΟΙ ΟΥ ΔΙΔΟΑΣΙΝ ΑΝΑΓΙΓΚΩΣΚΕΙΝ, "ΟΤΙ" ΕΦΗ "ΣΥΝ- ΕΘΙΖΕΣΘΑΙ [ΔΕΙ] ΤΑΙΣ ΑΝΔΡΑΓΑΘΙΑΙΣ ΚΡΕΙΤΤΟΝ Η ΤΑΙΣ ΓΡΑ- ΦΑΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΝ." ΑΙΤΩΛΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΛΕΓΟΝΤΟΣ ΟΤΙ ΤΟΙΣ ΑΝΔΡΑΓΑΘΕΙΝ ΒΟΥΛΟΜΕΝΟΙΣ ΚΡΕΙΣΣΩΝ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ, "ΟΥ ΜΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ" ΕΦΗ "ΑΛΛΑ ΤΟΥΤΟΙΣ ΚΡΕΙΣΣΩΝ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ." ΗΡΩΝΔΑΣ ΗΡΩΝΔΑΣ ΑΘΗΝΗΣΙΝ ΑΛΟΝΤΟΣ ΤΙΝΟΣ ΓΡΑΦΗΝ ΑΡΓΙΑΣ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΘΟΜΕΝΟΣ ΕΚΕΛΕΥΣΕΝ ΕΠΙΔΕΙΞΑΙ ΑΥΤΩ ΤΟΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΔΙΚΗΝ ΗΤΤΗΘΕΝΤΑ. ΘΕΑΡΙΔΑΣ ΘΕΑΡΙΔΑΣ ΞΙΦΟΣ ΑΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΡΩΤΩΜΕΝΟΣ, ΕΙ ΟΞΥ ΕΣΤΙΝ, ΕΙΠΕΝ "ΟΞΥΤΕΡΟΝ ΔΙΑΒΟΛΗΣ." ΘΕΜΙΣΤΕΑΣ ΘΕΜΙΣΤΕΑΣ ΠΡΟΕΙΠΕ ΜΕΝ ΛΕΩΝΙΔΑ ΤΩ ΒΑΣΙΛΕΙ ΤΗΝ ΕΣΟ- ΜΕΝΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑΝ ΠΕΡΙ ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΥΤΩ, ΜΑΝΤΙΣ ΩΝ: ΑΠΟΠΕΜΠΟΜΕΝΟΣ ΔΕ ΥΠΟ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΑ, ΠΡΟΦΑΣΕΙ ΤΟΥ ΑΠΑΓΓΕΙΛΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΗΣΟΜΕΝΑ ΤΑΙΣ Δ' ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΙΝΑ ΜΗ ΠΑΡΑΠΟΛΗΤΑΙ, ΟΥΚ ΗΝΕΣΧΕΤΟ ΑΛΛ' ΕΙΠΕ "ΜΑΧΗΤΗΣ ΕΠΕΜ- ΦΘΗΝ ΟΥΚ ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΣ." ΘΕΟΠΟΜΠΟΣ ΘΕΟΠΟΜΠΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΡΩΤΗΣΑΝΤΑ ΠΩΣ ΑΝ ΤΙΣ ΑΣΦΑ- ΛΕΣΤΑΤΑ ΤΗΡΟΙΗ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ, "ΕΙ ΤΟΙΣ ΜΕΝ ΦΙΛΟΙΣ" ΕΦΗ "ΜΕΤΑΔΙΔΟΙΗ ΠΑΡΡΗΣΙΑΣ ΔΙΚΑΙΑΣ, ΤΟΥΣ Δ' ΑΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΜΗ ΠΕΡΙΟΡΩΗ ΑΔΙΚΟΥΜΕΝΟΥΣ." ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΟΝ ΞΕΝΟΝ ΤΟΝ ΛΕΓΟΝΤΑ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΤΟΙΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΛΙΤΑΙΣ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΦΙΛΟΛΑΚΩΝ, "ΚΡΕΙΣΣΟΝ" ΕΦΗ "ΗΝ ΣΕ ΦΙΛΟΠΟΛΙΤΗΝ Η ΦΙΛΟΛΑΚΩΝΑ ΚΑΛΕΙΣΘΑΙ." ΤΟΥ Δ' ΕΚ ΤΗΣ ΗΛΙΔΟΣ ΠΡΕΣΒΕΥΤΟΥ ΕΙΠΟΝΤΟΣ ΟΤΙ ΔΙΑ ΤΟΥΤ' ΑΥΤΟΝ ΕΞΑΠΕΣΤΕΙΛΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΑΙ, ΟΤΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΝ ΛΑΚΩΝΙΚΟΝ ΕΖΗΛΩΣΕ ΒΙΟΝ, "ΚΑΙ ΠΟΤΕΡΟΝ," ΕΦΗ, "Ω ΗΛΕΙΕ, Ο ΣΟΣ Η Ο ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΒΙΟΣ ΒΕΛΤΙΩΝ ΕΣΤΙ;" ΤΟΥ Δ' ΕΙΠΟΝΤΟΣ ΤΟΝ ΑΥΤΟΥ, "ΠΩΣ ΟΥΝ ΑΝ" ΕΦΗ "ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΣ ΣΩΖΟΙΤΟ, ΕΝ Η ΠΟΛΛΩΝ ΟΝΤΩΝ ΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΑΓΑΘΟΣ ΕΣΤΙ;" ΛΕΓΟΝΤΟΣ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΟΤΙ Η ΣΠΑΡΤΗ ΣΩΖΕΤΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΑΡΧΙΚΟΥΣ ΟΝΤΑΣ, "ΟΥΚ" ΕΦΗ "ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΑΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥΣ ΟΝΤΑΣ." ΠΥΛΙΩΝ Δ' ΑΥΤΩ ΜΕΙΖΟΝΑΣ ΤΙΜΑΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕΝΩΝ, ΑΝΤ- ΕΓΡΑΨΕΝ ΟΤΙ "ΤΑΣ ΜΕΝ ΜΕΤΡΙΑΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΥΞΕΙ, ΤΑΣ Δ' ΥΠΕΡ- ΑΙΡΟΥΣΑΣ ΑΦΑΝΙΖΕΙ." ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΜΕΝΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΑΥΤΩ ΤΕΙΧΟΣ ΚΑΙ ΠΥΝΘΑΝΟ- ΜΕΝΟΥ ΕΙ ΚΑΡΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΝ, "ΟΥΔ' ΕΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ" ΕΙΠΕΝ "ΗΝ." ΘΗΡΥΚΙΩΝ ΘΗΡΥΚΙΩΝ ΕΚ ΔΕΛΦΩΝ ΠΑΡΑΓΕΝΟΜΕΝΟΣ, ΙΔΩΝ ΤΟ ΦΙ- ΛΙΠΠΟΥ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΝ ΕΝ ΙΣΘΜΩ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΚΑΤΕΙΛΗΦΟΤΟΣ, "ΚΑΚΟΥΣ" ΕΦΗ "ΠΥΛΩΡΟΥΣ ΥΜΑΣ, Ω ΚΟΡΙΝΘΙΟΙ, Η ΠΕΛΟ- ΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΧΕΙ." ΘΗΚΤΑΜΕΝΗΣ ΘΗΚΤΑΜΕΝΗΣ, ΚΑΤΑΓΝΟΝΤΩΝ ΑΥΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΝ ΤΩΝ ΕΦΟΡΩΝ, ΑΠΗΕΙ ΜΕΙΔΙΩΝ: ΚΑΙ ΤΙΝΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΟΝΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΑΝΤΟΣ ΕΙ [ΚΑΙ] ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΙ ΤΩΝ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΝΟΜΙΜΩΝ, "ΟΥΧΙ" ΕΙΠΕΝ, "ΑΛΛΑ ΓΕΓΗΘΑ, ΟΤΙ ΔΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑΝ ΕΚΤΙΣΑΙ ΤΑΥΤΗΝ, ΠΑΡ' ΟΥΔΕΝΟΣ ΟΥΤΕ ΤΙ ΑΙΤΗΣΑΝΤΑ ΟΥΤΕ ΔΑΝΕΙΣΑΜΕΝΟΝ." ΙΠΠΟΔΑΜΟΣ ΙΠΠΟΔΑΜΟΣ, ΟΤΕ ΑΓΙΣ ΑΡΧΙΔΑΜΩ ΠΑΡΕΤΑΣΣΕΤΟ, [ΣΥΜ]ΠΕΜΦΘΕΙΣ ΤΩ ΑΓΙΔΙ ΕΙΣ ΣΠΑΡΤΗΝ ΕΚΕΙ ΤΑΣ ΧΡΕΙΑΣ ΠΑΡΕΧΕΣΘΑΙ, "ΑΛΛ' ΟΥΤΟΣ" ΕΦΗ "ΟΥΤΟΙ ΚΑΛΛΙΟΝ [ΘΑΝΑΤΟΝ] ΑΠΟΘΑΝΟΥΜΑΙ ΥΠΕΡ ΣΠΑΡΤΑΣ ΑΝΔΡΑΓΑΘΩΝ;" ΗΝ ΔΕΕ ΒΕΒΙΩΚΩΣ ΥΠΕΡ ΤΑ ΟΓΔΟΗΚΟΝΤΑ ΕΤΗ: ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ ΛΑΒΩΝ ΤΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑΣ ΕΝ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ, ΜΑΧΙ- ΜΕΝΟΣ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ. ΙΠΠΟΚΡΑΤΙΔΑΣ ΙΠΠΟΚΡΑΤΙΔΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΗΣ ΚΑΡΙΑΣ ΣΑΤΡΑΠΗΝ ΕΠΙ- ΣΤΕΙΛΑΝΤΑ ΔΙΟΤΙ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΣ ΑΝΗΡ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΩΝ ΤΙ- ΝΩΝ ΣΥΝΕΙΔΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗΝ ΚΑΤΕΣΙΩΠΗΣΕ, ΚΑΙ ΠΡΟΣ- ΘΕΝΤΟΣ ΠΩΣ ΧΡΗΣΕΤΑΙ ΑΥΤΩ, ΑΝΤΕΓΡΑΨΕΝ "ΕΙ ΜΕΝ ΜΕΓΑ ΤΙ ΑΓΑΘΟΝ ΑΥΤΟΝ ΠΕΠΟΙΗΚΑΣ, ΚΑΤΑΚΤΑΝΕ: ΕΙ ΔΕ ΜΗ, ΕΚ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΚΒΑΛΕ ΔΕΙΛΟΝ ΠΡΟΣ ΑΡΕΤΗΝ ΟΝΤΑ." ΑΠΑΝΤΗΣΑΝΤΟΣ ΔΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΩ ΜΕΙΡΑΚΙΟΥ, Ω ΗΚΟΛΟΥ- ΘΕΙ ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΙΣ, ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΑΠΕΝΤΟΣ, "ΜΕΤΑ ΤΟΙΟΥΤΩΝ" ΕΦΗ "ΒΑΔΙΖΕΙΝ ΔΕΙ, ΜΕΘ' ΩΝ ΟΦΘΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΤΗΝ ΧΡΟΑΝ ΤΗΡΗΣΕΙΣ." ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΔΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΔΑΣ ΝΑΥΑΡΧΟΣ, ΤΩΝ ΛΥΣΑΝΔΡΟΥ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΛΑΒΕΙΝ ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑ ΤΑΛΑΝΤΑ, ΚΑΙΤΟΙ ΣΦΟΔΡΑ ΔΕΟΜΕΝΟΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΙΣ ΟΨΩΝΙΑ ΤΟΙΣ ΝΑΥΤΑΙΣ, ΟΥ ΣΥΝΕΧΩΡΗΣΕ. ΚΛΕΑΝΔΡΟΣ ΔΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΩΝ "ΑΛΛ' ΕΓΩΓ' ΑΝ ΕΛΑΒΟΝ" ΕΙΠΕΝ "ΕΙ ΣΥ ΗΜΗΝ:" "ΚΑΙ ΓΑΡ ΑΥΤΟΣ" ΕΙΠΕΝ "ΕΙ ΣΥ ΗΝ." ΠΑΡΑΓΕΝΟΜΕΝΟΣ ΔΕ ΠΡΟΣ ΚΥΡΟΝ ΤΟΝ ΝΕΩΤΕΡΟΝ ΕΙΣ ΣΑΡΔΕΙΣ, ΣΥΜΜΑΧΟΝ ΟΝΤΑ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ, ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩ ΝΑΥΤΙΚΩ, ΤΗ ΜΕΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΕΚΕΛΕΥΣΕΝ ΕΙΣΑΓΓΕΙΛΑΙ ΟΤΙ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΚΥΡΩ ΕΝΤΥΧΕΙΝ: ΩΣ Δ' ΗΚΟΥΣΕ ΠΙΝΕΙΝ, "ΠΡΟΣ- ΜΕΝΩ" ΕΙΠΕΝ "ΕΩΣ ΑΝ ΠΙΗ." ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΕΝ ΑΠΗΛΛΑΓΗ, ΩΣ ΕΓΝΩ ΟΥΧ ΟΙΟΝ ΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΛΕΙΝ ΑΥΤΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΗΜΕΡΑ, ΔΟΞΑΣ ΑΓΡΟΙΚΟΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΤΗ Δ' ΕΧΟΜΕΝΗ, ΩΣ ΠΑΛΙΝ ΑΥΤΟΝ ΠΙΝΟΝΤ' ΗΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΦΗΣΑΣ "ΟΥΧ ΟΥΤΩ ΣΠΟΥ- ΔΑΣΤΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΛΑΒΕΙΝ ΩΣ ΜΗΔΕΝ ΑΝΑΞΙΟΝ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΠΟΙΕΙΝ;" ΑΠΗΛΛΑΓΗ ΕΙΣ ΕΦΕΣΟΝ, ΠΟΛΛΑ ΜΕΝ ΕΠΑΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΚΑ ΤΟΙΣ ΠΡΩΤΟΙΣ ΕΝΤΡΥΦΗΘΕΙΣΙΝ ΥΠΟ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙ- ΔΑΞΑΣΙΝ ΑΥΤΟΥΣ ΥΒΡΙΖΕΙΝ ΔΙΑ ΠΛΟΥΤΟΝ: ΩΜΝΥΕ ΔΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΑΣ ΩΣ, ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΝ ΕΙΣ ΣΠΑΡΤΗΝ ΠΑΡΑΓΕΝΗ- ΤΑΙ, ΠΑΝΤΑ ΠΟΙΗΣΕΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΙΑΛΛΑΞΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΩΣ ΦΟΒΕΡΩΤΕΡΟΙ ΤΟΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙΣ ΕΙΕΝ ΚΑΙ ΠΑΥΣΑΙΝΤΟ ΤΗΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΕΠ' ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΔΥΝΑΜΕΩΣ. ΕΡΩΤΗΘΕΙΣ ΔΕ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΕΙΣΙΝ ΟΙ ΙΩΝΕΣ, "ΔΟΥΛΟΙ ΜΕΝ ΑΓΑΘΟΙ" ΕΙΠΕΝ "ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΕ ΚΑΚΟΙ." ΤΟΥ ΔΕ ΚΥΡΟΥ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟΝ ΠΡΟΠΕΜΨΑΝΤΟΣ ΤΟΙΣ ΣΤΡΑ- ΤΙΩΤΑΙΣ ΚΑΙ ΞΕΝΙΑ ΑΥΤΩ, ΜΟΝΟΝ ΕΛΑΒΕ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟΝ ΤΑ ΔΕ ΞΕΝΙΑ ΑΝΕΠΕΜΨΕ, ΦΗΣΑΣ ΜΗ ΔΕΙΝ ΦΙΛΙΑΝ ΑΥΤΩ ΙΔΙΑΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗΝ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΛΑΚΕΔΑΙ- ΜΟΝΙΟΥΣ ΓΕΓΟΝΥΙΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΩ ΥΠΑΡΧΕΙΝ. ΜΕΛΛΩΝ ΔΕ ΠΕΡΙ ΤΑΣ ΑΡΓΙΝΟΥΣΑΣ ΝΑΥΜΑΧΕΙΝ, ΕΡΜΩ- ΝΟΣ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΟΥ ΕΙΠΟΝΤΟΣ ΟΤΙ ΚΑΛΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΠΛΕΥΣΑΙ, ΑΙ ΓΑΡ ΤΡΙΗΡΕΙΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΛΩ ΠΛΕΙΟΥΣ ΕΙΣΙΝ, ΕΙΠΕ "ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΥΤΟ; ΑΛΛΑ ΦΕΥΓΕΙΝ ΑΙΣΧΡΟΝ ΚΑΙ ΒΛΑΒΕΡΟΝ ΤΗ ΣΠΑΡΤΗ: ΜΕΝΟΝΤΑ ΔΕ Η ΑΠΟΘΑΝΕΙΝ Η ΝΙΚΑΝ ΑΡΙΣΤΟΝ." ΠΡΟΘΥΣΑΜΕΝΟΣ ΔΕ, ΩΣ ΗΚΟΥΣΕ ΤΟΥ ΜΑΝΤΕΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕ- ΣΘΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΕΜΠΥΡΩΝ ΤΩ ΜΕΝ ΣΤΡΑΤΩ ΝΙΚΗΝ ΤΩ ΔΕ ΣΤΡΑΤΗ- ΓΟΥΝΤΙ ΘΑΝΑΤΟΝ, ΟΥΔΕΝ ΚΑΤΑΠΛΑΓΕΙΣ ΕΙΠΕΝ "ΟΥ ΠΑΡ' ΕΝΑ ΤΑ ΣΠΑΡΤΑΣ: ΑΠΟΘΑΝΟΝΤΟΣ ΜΕΝ ΓΑΡ ΜΟΥ ΟΥΔΕΝ Η ΠΑΤΡΙΣ ΕΛΑΤΤΩΘΗΣΕΤΑΙ, ΕΙΞΑΝΤΟΣ ΔΕ ΤΟΙΣ ΠΟΛΕΜΙΟΙΣ ΕΛΑΤΤΩ- ΘΗΣΕΤΑΙ." ΑΠΟΔΕΙΞΑΣ ΟΥΝ ΑΝΘ' ΕΑΥΤΟΥ ΚΛΕΑΝΔΡΟΝ ΗΓΕ- ΜΟΝΑ ΩΡΜΗΣΕΝ ΕΠΙ ΤΗΝ ΝΑΥΜΑΧΙΑΝ, ΚΑΙ ΜΑΧΟΜΕΝΟΣ ΕΤΕ- ΛΕΥΤΑ. | ΚΛΕΟΜΒΡΟΤΟΣ Ο ΠΑΥΣΑΝΙΟΥ ΚΛΕΟΜΒΡΟΤΟΣ Ο ΠΑΥΣΑΝΙΟΥ, ΞΕΝΟΥ ΤΙΝΟΣ ΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΕΡΙ ΑΡΕΤΗΣ, "ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΤΟΥ" ΕΙΠΕΝ "ΚΡΕΙΣΣΩΝ ΣΟΥ ΕΣΤΙΝ Ο ΠΑΤΗΡ, ΜΕΧΡΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΣΥ ΓΕΝΝΗΣΗΣ." ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ Ο ΑΝΑΞΑΝΔΡΙΔΕΩ ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ Ο ΑΝΑΞΑΝΔΡΙΔΕΩ ΤΟΝ ΜΕΝ ΟΜΗΡΟΝ ΛΑΚΕ- ΔΑΙΜΟΝΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΗΤΗΝ ΕΦΗ, ΤΟΝ ΔΕ ΗΣΙΟΔΟΝ ΤΩΝ ΕΙΛΩ- ΤΩΝ: ΤΟΝ ΜΕΝ ΓΑΡ ΩΣ ΧΡΗ ΠΟΛΕΜΕΙΝ, ΤΟΝ ΔΕ ΩΣ ΧΡΗ ΓΕ- ΩΡΓΕΙΝ ΠΑΡΗΓΓΕΛΚΕΝΑΙ. ΑΝΟΧΑΣ ΔΕ ΕΦΘΗΜΕΡΟΥΣ ΠΡΟΣ ΑΡΓΕΙΟΥΣ ΠΟΙΗΣΑΜΕΝΟΣ, ΦΥΛΑΞΑΣ ΑΥΤΑΣ <ΔΥΟ ΗΜΕΡΑΣ>, ΤΗ ΤΡΙΤΗ ΝΥΚΤΙ ΚΟΙΜΩ- ΜΕΝΟΙΣ ΔΙΑ ΤΟ ΠΕΠΟΙΘΕΝΑΙ ΤΑΙΣ ΣΠΟΝΔΑΙΣ ΕΠΕΘΕΤΟ: ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΑΠΕΚΤΕΙΝΕ ΤΟΥΣ Δ' ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥΣ ΕΛΑΒΕΝ. ΟΝΕΙ- ΔΙΖΟΜΕΝΟΣ Δ' ΕΠΙ ΤΗ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΟΡΚΩΝ, ΟΥΚ ΕΦΗ ΠΡΟΣ- ΟΜΩΜΟΚΕΝΑΙ ΤΑΙΣ ΗΜΕΡΑΙΣ ΤΑΣ ΝΥΚΤΑΣ: ΑΛΛΩΣ ΤΕ [ΚΑΙ], ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΚΟΝ ΤΙΣ ΠΟΙΗ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΟΥΣ, ΤΟΥΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΘΕΟΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡ' ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΔΙΚΗΣ ΥΠΕΡΤΕΡΟΝ ΝΟΜΙΖΕΣΘΑΙ. ΣΥΝΕΒΗ Δ' ΑΥΤΩ ΤΟΥ ΜΕΝ ΑΡΓΟΥΣ, ΔΙ' Ο ΠΑΡΕΣΠΟΝ- ΔΗΣΕΝ, ΑΠΟΠΕΣΕΙΝ ΔΙΑ ΤΟ ΤΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΑ ΑΠΟ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΘΕΛΟΥΣΑΣ ΟΠΛΑ ΤΟΥΤΟΙΣ ΑΥΤΟΝ ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ: ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΟΝ ΔΕ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΕΞΩ ΓΕΝΟΜΕΝΟΝ ΔΡΑΞΑΣΘΑΙ ΤΙΝΟΣ ΜΑΧΑΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΑΝΑΤΕΜΕΙΝ ΑΠΟ ΤΩΝ ΣΦΥΡΩΝ ΕΩΣ ΕΠΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ- ΡΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΥΤΩΣ ΕΚΛΙΠΕΙΝ ΤΟΝ ΒΙΟΝ ΓΕΛΩΝΤΑ ΚΑΙ ΣΕΣΗΡΟΤΑ. ΤΟΥ ΔΕ ΜΑΝΤΕΩΣ ΑΠΟΤΡΕΠΟΝΤΟΣ ΜΗ ΑΓΕΙΝ ΕΠΙ ΤΗΝ ΑΡΓΕΙΩΝ ΠΟΛΙΝ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ (ΤΗΝ ΓΑΡ ΕΠΑΝΟΔΟΝ ΑΙΣΧΡΑΝ ΓΕΝΗΣΕΣΘΑΙ) ΠΡΟΣΕΛΘΩΝ ΤΗ ΠΟΛΕΙ ΩΣ ΤΑΣ ΜΕΝ ΠΥΛΑΣ ΚΕΚΛΕΙΣ- ΜΕΝΑΣ ΕΙΔΕ, ΤΑΣ ΔΕ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ, "ΑΥΤΗ ΣΟΙ" ΕΦΗ "Η ΕΠΑΝΟΔΟΣ ΑΙΣΧΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ, ΕΝ Η ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΤΕΘΝΗΚΟΤΩΝ ΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΑΣ ΠΥΛΑΣ ΚΕΚΛΕΙΚΑΣΙ;" ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΔΟΡΟΥΝΤΑΣ ΑΥΤΟΝ ΤΩΝ ΑΡΓΕΙΩΝ ΩΣ ΕΠΙΟΡΚΟΝ ΚΑΙ ΑΣΕΒΗ "ΤΟΥ ΜΕΝ ΚΑΚΩΣ ΛΕΓΕΙΝ" ΕΦΗ "ΥΜΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ, ΤΟΥ ΔΕ ΚΑΚΩΣ ΥΜΑΣ ΠΟΙΕΙΝ ΕΓΩ." ΤΟΙΣ Δ' ΑΠΟ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ ΠΡΕΣΒΕΣΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥ- ΣΙΝ ΑΥΤΟΝ ΠΟΛΥΚΡΑΤΕΙ ΤΩ ΤΥΡΑΝΝΩ ΠΟΛΕΜΕΙΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΜΑΚΡΟΛΟΓΟΥΣΙΝ, "ΩΝ ΕΙΡΗΚΑΤΕ" ΕΦΗ "ΤΑ ΜΕΝ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΟΥ ΜΕΜΝΗΜΑΙ, ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΔΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΟΥ ΣΥΝΙΗΜΙ: ΤΑ Δ' ΕΠΙ ΠΑΣΙΝ ΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΩ." ΠΕΙΡΑΤΟΥ ΔΕ ΚΑΤΑΔΡΑΜΟΝΤΟΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑΝ ΚΑΙ, ΩΣ ΕΑΛΩ, ΛΕΓΟΝΤΟΣ ΟΤΙ "ΤΡΟΦΗΝ ΟΥΚ ΕΙΧΟΝ ΤΟΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΙΣ ΠΑΡΕΧΕΙΝ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΥΝ ΕΚΟΝΤΙ Δ' ΟΥΚ ΑΝ ΔΙ- ΔΟΝΤΑΣ ΒΙΑ ΛΗΨΟΜΕΝΟΣ ΗΛΘΟΝ" "ΝΗ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ" ΕΦΗ "ΣΥΝ- ΤΟΜΟΣ Η ΠΟΝΗΡΙΑ" ΦΑΥΛΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΑΥΤΟΝ ΚΑΚΩΣ ΛΕΓΟΝΤΟΣ "ΑΡΑ ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ" ΕΦΗ "ΠΑΝΤΑΣ ΣΥ ΚΑΚΩΣ ΛΕΓΕΙΣ, ΙΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΜΗ ΕΥΚΑΙΡΩΜΕΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΛΕΓΕΙΝ;" ΤΩΝ ΔΕ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΙΝΟΣ ΛΕΓΟΝΤΟΣ, ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΓΑΘΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΠΑΝΤΗ ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΑΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΙ, "ΟΥΚΟΥΝ" ΕΦΗ "ΑΧΡΙ ΤΟΥ ΜΗ ΕΥΚΑΤΑΦΡΟΝΗΤΟΝ ΕΙΝΑΙ." ΕΛΚΥΣΘΕΙΣ ΔΕ ΝΟΣΩ ΜΑΚΡΑ, ΕΠΕΙ ΚΑΘΑΡΤΑΙΣ ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΣΙ ΠΡΟΣΕΙΧΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩΝ, ΘΑΥΜΑΖΟΝΤΟΣ ΤΙΝΟΣ, "ΤΙ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ;" ΕΦΗ "ΟΥ ΓΑΡ ΕΙΜΙ Ο ΑΥΤΟΣ ΝΥΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ: ΟΥΚ ΩΝ ΔΕ Ο ΑΥΤΟΣ ΟΥΔΕ ΤΑ ΑΥΤΑ ΔΟΚΙΜΑΖΩ." ΣΟΦΙΣΤΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΔΡΕΙΑΣ ΛΕΓΟΝΤΟΣ ΠΛΕΙΩ, ΕΓΕΛΑΣΕ: ΤΟΥ Δ' ΕΙΠΟΝΤΟΣ "ΤΙ ΓΕΛΑΣ, ΚΛΕΟΜΕΝΕΣ, ΠΕΡΙ ΑΝΔΡΕΙΑΣ ΛΕΓΟΝΤΟ ΑΚΟΥΩΝ, ΚΑΙ ΤΑΥΤΑ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΩΝ;" "OTI" ΕΦΗ "Ω ΞΕΝΕ, ΚΑΙ Η ΧΕΛΙΔΩΝ ΕΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΗΣ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥΤ' ΑΝ ΕΠΟΙΟΥΝ: ΕΙ Δ' ΑΕΤΟΣ, ΠΟΛΛΗΝ ΑΝ ΕΙΧΟΝ ΗΡΕΜΙΑΝ." ΤΩΝ Δ' ΑΡΓΕΙΩΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΝ ΗΤΤΑΝ ΦΑΣΚΟΝΤΩΝ ΑΝΑΜΑΧΕΙΣΘΑΙ, "ΘΑΥΜΑΖΩ" ΕΦΗ "ΕΙ ΔΥΟ ΣΥΛΛΑΒΒΩΝ ΠΡΟΣ- ΘΗΚΗ ΝΥΝ ΚΡΕΙΣΣΟΝΕΣ ΕΓΕΝΕΣΘΕ Η ΠΡΟΣΘΕΝ ΗΤΕ." ΛΟΙΔΟΡΟΥΝΤΟΣ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΦΗΣΑΝΤΟΣ "ΘΡΥΠΤΙ- ΚΟΣ ΕΙ, Ω ΚΛΕΟΜΕΝΕΣ," "ΑΛΛΑ ΚΡΕΙΣΣΟΝ" ΕΦΗ "Η ΑΔΙΚΟΝ ΕΙΝΑΙ: ΣΥ ΔΕ ΦΙΛΟΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΠΕΡ ΙΚΑΝΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟΣ." [ΨΑΛΤΗΝ ΔΕ ΤΙΣ ΑΥΤΩ ΒΟΥΛΟΜΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΣΑΙ ΤΑ Τ' ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΕΠΗΝΕΙ | ΚΑΙ ΨΑΛΤΗΝ ΑΥΤΟΝ ΕΦΗ ΚΡΑ- ΤΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ: Ο ΔΕ ΔΕΙΞΑΣ ΤΙΝΑ ΤΩΝ ΠΛΗΣΙΟΝ "ΝΗ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ" ΕΦΗ "<ΩΣ> ΟΥΤΟΣ ΠΑΡ' ΕΙΜΙ ΖΩΜΟΠΟΙΟΣ."] ΜΑΙΑΝΔΡ<Ι>ΟΥ ΔΕ ΤΟΥ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΥΡΑΝΝΟΥ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΣΩΝ ΕΦΟΔΟΝ ΕΙΣ ΣΠΑΡΤΗΝ ΦΥΓΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙΞΑΝΤΟΣ ΟΣΑ ΚΕΚΟΜΙΚΕΙ ΧΡΥΣΕΑ ΤΕ ΚΑΙ ΑΡΓΥΡΕΑ ΕΚΠΩΜΑΤΑ ΧΑΡΙΖΟ- ΜΕΝΟΥ ΤΕ ΟΣΑ ΒΟΥΛΕΤΑΙ, ΕΛΑΒΕ ΜΕΝ ΟΥΔΕΝ, ΕΥΛΑΒΟΥΜΕΝΟΣ ΔΕ ΜΗ ΕΤΕΡΟΙΣ ΤΙΣΙ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ ΔΙΑΔΩ, ΠΟΡΕΥΘΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ ΑΜΕΙΝΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΗ ΤΗ ΣΠΑΡΤΗ ΤΟΝ ΞΕΝΟΝ ΕΑΥΤΟΥ <ΤΟΝ> ΣΑΜΙΟΝ ΑΠΑΛΛΑΤΤΕΣΘΑΙ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΙΝΑ ΜΗ ΠΕΙΣΗ ΤΙΝΑ ΤΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ ΚΑΚΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ. ΟΙ ΔΕ ΥΠΑΚΟΥ- ΣΑΝΤΕΣ ΕΞΕΚΗΡΥΞΑΝ ΤΟΝ ΜΑΙΑΝΔΡ<Ι>ΟΝ ΑΥΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ. ΕΙΠΟΝΤΟΣ ΔΕ ΤΙΝΟΣ "ΔΙΑ ΤΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝΤΑΣ ΥΜΙΝ ΑΡΓΕΙ- ΟΥΣ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝΤΕΣ ΟΥΚ ΑΝΗΡΗΚΑΤΕ;" "ΟΥΔ' ΑΝ ΑΝΕΛΟΙΜΕΝ" ΕΦΗ, "ΩΣ ΑΝ ΓΥΜΝΑΣΤΑΣ ΤΟΙΣ ΝΕΟΙΣΙΝ ΕΧΩΜΕΝ." ΠΥΝΘΑΝΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΑΥΤΟΥ ΔΙΑ ΤΙ ΣΠΑΡΤΙΑΤΑΙ ΤΟΙΣ ΘΕΟΙΣ ΟΥΚ ΑΝΑΤΙΘΕΑΣΙ ΤΑ ΑΠΟ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΩΝ ΣΚΥΛΑ, "ΟΤΙ" ΕΦΗ "ΑΠΟ ΔΕΙΛΩΝ ΕΣΤΙ." ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ Ο ΚΛΕΟΜΒΡΟΤΟΥ ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ Ο ΚΛΕΟΜΒΡΟΤΟΥ, ΔΙΔΟΝΤΟΣ ΑΥΤΩ ΤΙΝΟΣ ΜΑΧΙ- ΜΟΥΣ ΑΛΕΚΤΡΥΟΝΑΣ ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΟΣ ΟΤΙ ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΘΝΗ- ΣΚΟΥΣΙ ΠΕΡΙ ΝΙΚΗΣ, "ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΕΙΝΟΝΤΩΝ ΤΟΙΝΥΝ ΑΥΤΟΥΣ" ΕΦΗ "ΤΙΝΑΣ ΔΟΣ ΜΟΙ, ΕΚΕΙΝΟΙ ΓΑΡ ΤΟΥΤΩΝ ΑΜΕΙΝΟΥΣ." ΛΑΒΩΤΑΣ ΛΑΒΩΤΑΣ, ΜΑΚΡΟΛΟΓΟΥΝΤΟΣ ΤΙΝΟΣ, ΕΙΠΕ "ΤΙ ΜΟΙ ΜΙΚΡΩΝ ΠΕΡΙ ΜΕΓΑΛΑ ΦΡΟΙΜΙΑΖΗ; ΟΣΟΝ ΓΑΡ ΕΙΗ ΠΡΑΓΜΑ, ΤΟΣΟΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ, Ω ΧΡΗΣΑΙ." ΛΕΩΤΥΧΙΔΑΣ ΛΕΩΤΥΧΙΔΑΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ, ΛΕΓΟΝΤΟΣ ΤΙΝΟΣ ΩΣ ΕΣΤΙΝ ΕΥΜΕΤΑΒΟΛΟΣ, "ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ" ΕΦΗ, "ΟΥΧ ΩΣ ΥΜΕΙΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΚΙΑΝ." ΠΡΟΣ ΔΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΩΝΤΑ ΠΩΣ ΑΝ ΤΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΑ- ΦΥΛΑΣΣΟΙ ΤΑ ΠΑΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ, ΕΙΠΕΝ "ΕΙ ΜΗ ΠΑΝΤΑ ΤΗ ΤΥΧΗ ΠΙΣΤΕΥΟΙ." ΕΡΩΤΗΘΕΙΣ ΔΕ ΤΙ ΔΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΑΝΘΑΝΕΙΝ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥ- ΘΕΡΟΥΣ ΠΑΙΔΑΣ, "ΤΑΥΤ'" ΕΦΗ "ΟΣΑΠΕΡ ΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΩΦΕΛΗ- ΣΕΙΕΝ ΑΝΔΡΑΣ ΓΕΝΟΜΕΝΟΥΣ." ΠΥΝΘΑΝΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΤΙΝΟΣ ΔΙΑ ΤΙΝΑ ΑΙΤΙΑΝ ΟΛΙΓΟΠΟ- ΤΟΥΣΙΝ ΟΙ ΣΠΑΡΤΙΑΤΑΙ, ΕΦΗ "ΙΝΑ ΜΗ ΑΛΛΟΙ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ ΒΟΥΛΕΥΩΝΤΑΙ, ΑΛΛ' ΗΜΕΙΣ ΥΠΕΡ ΑΛΛΩΝ." ΛΕΩΤΥΧΙΔΑΣ Ο ΑΡΙΣΤΩΝΟΣ ΛΕΩΤΥΧΙΔΑΣ Ο ΑΡΙΣΤΩΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΙΠΟΝΤΑ ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ ΑΥΤΟΝ ΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΑΤΟΥ ΛΕΓΟΥΣΙ "ΜΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ" ΕΦΗ "ΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ, ΚΑΛΩΣ ΓΑΡ ΛΕΓΕΙΝ ΟΥΔΕΙΣ ΑΝ ΑΥΤΩΝ ΔΥΝΗ- ΘΕΙΗ." ΤΗ Δ' ΕΝΔΟΤΕΡΩ ΠΥΛΗ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΚΛΕΙΝ ΕΛΙ- ΧΘΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΝΤΕΩΝ ΤΕΡΑΣ ΑΠΟΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ, "ΟΥΤΙ ΕΜΟΙΓ'" ΕΦΗ "ΔΟΚΕΙ, ΑΛΛ' ΕΙ Η ΚΛΕΙΣ ΤΩ ΔΡΑΚΟΝΤΙ ΠΕΡΙΕΛΙΧΘΗ, ΤΕΡΑΣ ΑΝ ΗΝ." ΠΡΟΣ ΔΕ ΦΙΛΙΠΠΟΝ ΤΟΝ ΟΡΦΕΟΤΕΛΕΣΤΗΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΠΤΩΧΟΝ ΟΝΤΑ, ΛΕΓΟΝΤΑ Δ' ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΡ' ΑΥΤΩ ΜΥΗΘΕΝΤΕΣ ΜΕΤΑ
|
|||
Επιστροφή στα περιεχόμενα |